Mielenkiintoista.
Eiku kokemuksesta puhun.
Tekisitkö tätä/näitä jos sulla pitäis olla nikki että pääsisit kirjoitteleen?
Edelleenkään et ole vastannut.
Mielenkiintoista.
Eiku kokemuksesta puhun.
joop sanotaan/ sanottu,tietynlaisia naisia, kattilaan vaan .Mä en kyllä niitä kanasia pistelisi suuhun.Eikös naisiakin sanota joskus kanoiksi, soppakattilaan vaan
En miekään oo pysy kärräyillä.Mistä tää eripura linkkispämmääjän ja muiden välillä on syntynyt? Mä oon ihan pihalla koko jutusta. Huomaan vain, että kaikki ovat närkästyneitä. Linkkispämmääjä on katkera jostain ja selittää kaikkea aiheen vierestä.
Laittelee linkkinä joidenkin kirjoituksia pitkin palstaa oman tekstinsä perään.Mistä tää eripura linkkispämmääjän ja muiden välillä on syntynyt? Mä oon ihan pihalla koko jutusta. Huomaan vain, että kaikki ovat närkästyneitä. Linkkispämmääjä on katkera jostain ja selittää kaikkea aiheen vierestä.
Sun olis pitänyt olla yöllä täällä, niin tietäisit.En miekään oo pysy kärräyillä.
Eipä taida olla kukaan muukaanEn miekään oo pysy kärräyillä.
Yöllä mä nukun,en pyöri palstalla.Sun olis pitänyt olla yöllä täällä, niin tietäisit.
Katso elokuvia.
Eihän tuo ole reilua! Uskaltaako täällä enää kirjoitella, kun tommonen terrorisoi.Laittelee linkkinä joidenkin kirjoituksia pitkin palstaa oman tekstinsä perään.
Ja just noita typeriä lainauksia ja linkkejä niissä.
Lähinnä on ollut tästä ketjusta olevia kirjoituksia.Eihän tuo ole reilua! Uskaltaako täällä enää kirjoitella, kun tommonen terrorisoi.
KröhömPäi ja vää. Kannatettavat asiat mitenkuten hoidettu. Kahviakin on tullut ryystettyä ämpärillinen. Sit kirjaston ohi nukkumaluukkuun.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Herriot - Kaikenkarvaiset ystäväni
Tartt- Jumalat juhlivat öisin
Kalle Holmberg- elämäkerrallinen Vasen suora
ja Anthony Hopkinsin elämäkerta lontooksi
Moikka, kivasti oot taas löytänyt kirjoja.Päi ja vää. Kannatettavat asiat mitenkuten hoidettu. Kahviakin on tullut ryystettyä ämpärillinen. Sit kirjaston ohi nukkumaluukkuun.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Herriot - Kaikenkarvaiset ystäväni
Tartt- Jumalat juhlivat öisin
Kalle Holmberg- elämäkerrallinen Vasen suora
ja Anthony Hopkinsin elämäkerta lontooksi
Buenas tardes, señora Bitch. ¿Cómo está usted?Heeiii vaan! Vuokrasin mopottimen ja lähdin road tripille. Tänä aamuna löysin itseni jostain Sevillan lähistöltä.
Ihanalta kuulostaaHeeiii vaan! Vuokrasin mopottimen ja lähdin road tripille. Tänä aamuna löysin itseni jostain Sevillan lähistöltä.
Pottua ja kunnon läskisoossia naamaan niin ei nälkä jatkuvasti kalvaNälkä ! Äsken ryystin kahvia ja mutustelin päärynää,mut taas nälkä kalvaa.
Muita käypiä naisarvonimiä lintumaailmasta ovat mm. tipu, haahka, kotka, taikinahaukka, pyryharakka ja harmaavarpunen.joop sanotaan/ sanottu,tietynlaisia naisia, kattilaan vaan .Mä en kyllä niitä kanasia pitelisi suuhun.
mä olen omassa kodissa ruokaa tekemässä.
Otan, kiitti.
Kyl sää oot ihana
Pottua syön joskus,mutta läskisoossin jätän kokonaan sulle.Pottua ja kunnon läskisoossia naamaan niin ei nälkä jatkuvasti kalva
Joo noita löytyykin hyvin.Muita käypiä naisarvonimiä lintumaailmasta ovat mm. tipu, haahka, kotka, taikinahaukka, pyryharakka ja harmaavarpunen.
Muualta eläinmaailmasta tuttuja ovat mm. lehmä, siiderivalas, puuma, naarastiikeri ja leijonaemo.
Miesvalikoima on rajatumpi. Mieselukoita ovat mm. porsas, sika, aasi, sonni, orhi , erakkorapu ja joskus harvoin riikinkukko.
Täs on pitkä talvi edessä aikaa lukea.Kröhöm
Sun täytyy kohta tehdä kirjoillesi hylly
Ehditkö lukeen niitä?