The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistä tää eripura linkkispämmääjän ja muiden välillä on syntynyt? Mä oon ihan pihalla koko jutusta. Huomaan vain, että kaikki ovat närkästyneitä. Linkkispämmääjä on katkera jostain ja selittää kaikkea aiheen vierestä. :eek:
 
Mistä tää eripura linkkispämmääjän ja muiden välillä on syntynyt? Mä oon ihan pihalla koko jutusta. Huomaan vain, että kaikki ovat närkästyneitä. Linkkispämmääjä on katkera jostain ja selittää kaikkea aiheen vierestä. :eek:
Laittelee linkkinä joidenkin kirjoituksia pitkin palstaa oman tekstinsä perään.
Ja just noita typeriä lainauksia ja linkkejä niissä.
 
Päi ja vää. Kannatettavat asiat mitenkuten hoidettu. Kahviakin on tullut ryystettyä ämpärillinen. Sit kirjaston ohi nukkumaluukkuun.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Herriot - Kaikenkarvaiset ystäväni
Tartt- Jumalat juhlivat öisin
Kalle Holmberg- elämäkerrallinen Vasen suora
ja Anthony Hopkinsin elämäkerta lontooksi
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Päi ja vää. Kannatettavat asiat mitenkuten hoidettu. Kahviakin on tullut ryystettyä ämpärillinen. Sit kirjaston ohi nukkumaluukkuun.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Herriot - Kaikenkarvaiset ystäväni
Tartt- Jumalat juhlivat öisin
Kalle Holmberg- elämäkerrallinen Vasen suora
ja Anthony Hopkinsin elämäkerta lontooksi
Kröhöm :whistle: :D

Sun täytyy kohta tehdä kirjoillesi hylly :D
Ehditkö lukeen niitä?
 
Päi ja vää. Kannatettavat asiat mitenkuten hoidettu. Kahviakin on tullut ryystettyä ämpärillinen. Sit kirjaston ohi nukkumaluukkuun.
Päivän ilmaiskirjasaalis:
Herriot - Kaikenkarvaiset ystäväni
Tartt- Jumalat juhlivat öisin
Kalle Holmberg- elämäkerrallinen Vasen suora
ja Anthony Hopkinsin elämäkerta lontooksi
Moikka, kivasti oot taas löytänyt kirjoja. :)
Harmi kun meijän kirjasto on kiinni pari viikkoa. :(
 
joop sanotaan/ sanottu,tietynlaisia naisia, kattilaan vaan :D.Mä en kyllä niitä kanasia pitelisi suuhun. :cautious::D
Muita käypiä naisarvonimiä lintumaailmasta ovat mm. tipu, haahka, kotka, taikinahaukka, pyryharakka ja harmaavarpunen.
Muualta eläinmaailmasta tuttuja ovat mm. lehmä, siiderivalas, puuma, naarastiikeri ja leijonaemo.
Miesvalikoima on rajatumpi. Mieselukoita ovat mm. porsas, sika, aasi, sonni, orhi , erakkorapu ja joskus harvoin riikinkukko.
 
Muita käypiä naisarvonimiä lintumaailmasta ovat mm. tipu, haahka, kotka, taikinahaukka, pyryharakka ja harmaavarpunen.
Muualta eläinmaailmasta tuttuja ovat mm. lehmä, siiderivalas, puuma, naarastiikeri ja leijonaemo.
Miesvalikoima on rajatumpi. Mieselukoita ovat mm. porsas, sika, aasi, sonni, orhi , erakkorapu ja joskus harvoin riikinkukko.
Joo noita löytyykin hyvin. :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä