V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä vituttaa kun tietää paljonko tuo käynti tuli maksamaan yhteiskunnalle ja kuinka oltaisi voitu ottaa niitä äitejä ja lapsia tänne mielummin!!!
Niin mitäköhän tuli maksamaan Suomanmaalle? Itse ovat matkansa tänne maksaneet ja omin voimin palaavat Ruotsiin. Nyt aletaan valittamaan jo lähtijöistäkin?
Mutta hei. Mitä te oikein hermostutte? Luulisi, että teidän kannalta on just hyvä, että jätkät haukkuvat Suomea eivätkä viihdy. Vai tykkäisittekö, että he kehuisivat kauheasti ja ilmoittaisivat, että aikovat jäädä ikuisiksi ajoiksi? Koittakaa nyt päättää, mitä te haluatte - mikään ei näköjään kelpaa. Ette halua maahanmuuttajia, mutta ette sitten tykkää siitäkään, jos nämä haluavatkin muuttaa täältä pois.
Tykätään erittäin paljon siitä, jos muuttavat pois mahdollisimman pian ja vielä enemmän siitä, etteivät tulisikaan. Mutta ei tarvitsisi olla tuollainen veemäinen vierailija. Sinäkään et tykkäisi siitä, jos kotiisi tulisi väkisin joku kylään tai ihan oleskelmaan, ja se kulkisi ympäriinsä haukkumassa sinua. Tai en tiedä, ehkä olisit onnellinen tuollaisestakin, jos se joku olisi mamu.
Ihan hyvä. Lisää vain tämmöisiä juttuja, niin karsii edes vähän turhia tulijoita.
Ihan hyvä. Lisää vain tämmöisiä juttuja, niin karsii edes vähän turhia tulijoita.
Mutta yksi vinkki: Jos haluat uskottavasti esittää sotaa ja kauheuksia paennutta pakolaista, älä valita kunnollisen teen puuttumisesta. Ei anna kovin uskottavaa kuvaa "kärsityistä kauheuksista".
Se onkin vähän eri asia, jos haukkuu yksityisihmistä ja hänen kotiaan. Muta mitä väliä jonkun sattumanvaraisen jätkän nillityksellä on? Ei minua ainakaan hetkauta suuntaan eikä toiseen, mitä joku tuntematon tyyppi sanoo Suomesta. Joku valittaa, että "Suomessa ei oo teetä" - so what?
Onko sulla ajatusta lainkaan mukana kun kirjoitat?
Ei ole edes kyse yksittäistapauksesta!
Lisää rahaa ja parempaa teetä vaativat monet!
Eikä ruokakaan kelpaa.![]()
Turvapaikanhaku tulee Suomelle miljardeja, siis jo näiden osalta jotka eivät saa paikkaa.Niin mitäköhän tuli maksamaan Suomanmaalle? Itse ovat matkansa tänne maksaneet ja omin voimin palaavat Ruotsiin. Nyt aletaan valittamaan jo lähtijöistäkin?
Ja sinä korostit, että yksittäinen nillittäjä, vaikka heitä on suuri osa näitä nillittäjiä.Vaikka koko Irakin kansa olisi sitä mieltä, että Suomi on tylsä ja ikävä paikka, niin eipä se mua haittaa. Siinähän ovat sitä mieltä. Ja jos ei täältä saatava tee kelpaa, niin sitten pitää juoda jotain muuta tai yrittää itse ostaa jostain omaa suosikkiteetä.
Tässä ketjussahan ei ollut kyse siitä, mitä vaatimuksia he ovat esittäneet Suomen valtiolle tai jollekin kunnalle, vaan tässä oli kyse siitä, että jotkut turvapaikanhakijat ovat haukkuneet Suomen olosuhteita lehdelle. Ja edelleen sanon, että siinähän haukkuvat - ei loukkaa ainakaan mua ollenkaan. Lähinnä kuulostaa vähän koomiselta, että joku tee nousee tuolla lailla oudosti esiin.
Et ole koskaan käynyt Torniossa, mutta arvostelet ahkerasti. Torniossa on baareja ja ravintoloita, ja kaupoissa on riittävä teevalikoima. Kylmä siellä on, ollaan sentään subarktisella alueella. Tämän luulisi olevan selvää normaaliälyiselle ihmiselle, mutta ei nähtävästi kehitysmaalaiselle. Hyvä, että olot ovat ankeat turvikselle, koska Suomi on ankea maa. Toivottavasti painuvat takaisin, sinne mistä tulivatkin.Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä Muhammedin kanssa, että täällä tosiaan on liian kylmä. En ole koskaan käynyt Torniossa, mutta veikkaan että hän on oikeassa siinäkin, ettei baareja tai ravintoloita oikein ole siellä. Kadutkin varmaan aika tyhjät - jos sitä nyt huonona puolena pitää, mutta sehän on makuasia. Olen itse teen juoja ja täytyy kyllä sanoa, että kauppojen teevalikoimat ovat välillä tosi ankeat, ja usein kahviloissa yms ja varmaan just laitoskeittiöissä (mistä noiden ruuat tulee, mikäli eivät saa kokata itse) on aina jotain ällöttävää metsämarjateetä ja jotain keisarin morsianta. En ihmettele, jos alkaa ärsyttää, itseänikin ärsyttää nyt kun ajattelen.
Mutta hei. Mitä te oikein hermostutte? Luulisi, että teidän kannalta on just hyvä, että jätkät haukkuvat Suomea eivätkä viihdy. Vai tykkäisittekö, että he kehuisivat kauheasti ja ilmoittaisivat, että aikovat jäädä ikuisiksi ajoiksi? Koittakaa nyt päättää, mitä te haluatte - mikään ei näköjään kelpaa. Ette halua maahanmuuttajia, mutta ette sitten tykkää siitäkään, jos nämä haluavatkin muuttaa täältä pois.
Niin, siis jätkät tulevat Suomeen sotaa pakoon - ainakin meidän päättäjiemme mielestä. Kuitenkin jätkillä on otsaa valittaa Suomen säästä (kylmyydestä) sekä siitä, ettei ole kunnollista teetä eikä kunnollisia baareja/ravintoloita.
Herää vain kysymys, millaisista oloista alunperin lähdettiin.
Tämä katsos romuttaa näiden joidenkin kuvitelman siitä, että Suomi on joku maanpäällinen paratiisi, jonne "kaikki" haluavat tulla asumaan ja elämään herroiksi.
Nyt joku onkin sitten sanonut mielipiteensä, niin sehän satuttaa näitä kuvitelmien keskellä eläviä.. voi pieniä![]()
tulee pakoon sotaa ja kurjuutta, valittaa kun ei ole tarpeeksi baareja ja ravintoloita. onko päättäjät oikeasti näin tyhmiä?siis täähän on ihan yleinen tieto irakilaisten keskuudessa miksi tänne tullaan...