The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaa, miehet kans saattais ymmärtää toisiaan paremmin. Kumpikaan ei ottais kilareita poikien illoista kun tietävät mitä siellä oikiasti tapahtuu ja millään muotoa ei paheksuttais auton rassaamista koko ajan :D

Mut enpäs silti tiijä :D Kun ois sitä muutakin kuin auton rassaamista ja välttämättä sellainen muu "rassaaminen" ei kiinnostais mua :D
Mää oon ottanu kilareita vaan siitä ko poikien iltoja on ollu enempi ko kotona oltuja iltoja. Ja paheksun autojen rassaamista vain, jos sitä ei opeteta mulle samalla vaikka haluaisin. Ja vähän sillonkin, ko mun neuvoja ei voi kuunnella koska oon tyttö, kun ei vaan kehtaa äijä myöntää että mää voin tietää jotain mitä se ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mää oon ottanu kilareita vaan siitä ko poikien iltoja on ollu enempi ko kotona oltuja iltoja. Ja paheksun autojen rassaamista vain, jos sitä ei opeteta mulle samalla vaikka haluaisin. Ja vähän sillonkin, ko mun neuvoja ei voi kuunnella koska oon tyttö, kun ei vaan kehtaa äijä myöntää että mää voin tietää jotain mitä se ei.
Eihän niitä nyt liikaa saakaan olla.
 
Muistaako joku minkä ohjelman tunnarina joskus oli?

Oxygène on elektronisen musiikin klassikko, joka on kiistämättömästä kitsch-potentiaalistaan huolimatta kestänyt erinomaisesti aikaa. Kokonaan instrumentaalisen albumin kuudesta osasta tunnetuin on neljäs, jonka suomalaiset muistavat erinomaisesti 1980-luvun musiikkiohjelman Hittimittarin tunnusmusiikkina.
siis muistin ja varmistin googlella itelleni. hetken kesti ennenkö sytytti. (y)
 
jossain elokuvassa tuo ainaki oli. en vaan just muista missä.
Elokuvaa en muista enkä ehkä tiedäkään.

Kokonaan instrumentaalisen albumin kuudesta osasta tunnetuin on neljäs, jonka suomalaiset muistavat erinomaisesti 1980-luvun musiikkiohjelman Hittimittarin tunnusmusiikkina.
siis muistin ja varmistin googlella itelleni. hetken kesti ennenkö sytytti. (y)
Hittimittarista (y)
 
Kaksi tiskikonetta keittiöön, ei isoja mut ne on asennettava just työpöydän alapuolelle, mahtuu molempien romppeet sekä menee likaiset koneeseen. Liian helppoa?
Mä haluan syödä keittiössäni, ja tarvitsen paljon kaappitilaa keittiöroinalleni ja astioilleni. Ja se purettu moottori ei kuitenkaan häviä sieltä pöydältä niin nopeesti ko mul tulee nälkä. Jossain menee raja :D miksei sitä tiskikonetta voi asentaa autotalliin ja laittaa pöytää sinne, niin ois molemmilla oma tila.
 
Mä haluan syödä keittiössäni, ja tarvitsen paljon kaappitilaa keittiöroinalleni ja astioilleni. Ja se purettu moottori ei kuitenkaan häviä sieltä pöydältä niin nopeesti ko mul tulee nälkä. Jossain menee raja :D miksei sitä tiskikonetta voi asentaa autotalliin ja laittaa pöytää sinne, niin ois molemmilla oma tila.
ei ei. sä et nyt vaan ymmärrä. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä