The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
emämunaus
Niin ja mä kirjoitinkin sulle siinä ketjussa että mielestäni sen saa täällä estettyä ettei yksäreitä tule/kukaan voi laittaa jos niin haluaa.

Ja mitä hiton väliä sillä on jos voi tekstiään korjata? Kivahan ne virheet on korjata jos sellaisia tulee.
Tai vaikka poistaa koko kirjoitus jos niin haluaa.

Ja p@ul@ olis ollut kivempi kuin emämunaus (y)
Niinpä! Rehellisyyden nimissä haluan, et ne virheet on ja pysyy siellä.

126 muuta on jo lukenut sen ilmoituksen.
 
Nukkumatti soitti ja sanoi tulevansa pian, niin mä painun nyt pehkuihin. Toivottavasti ei tänä yönä tarvi hyppiä ikkunoiden läpi ja lentää karkuun ilkeitä maailmanvalloittajia ja ihmiskunnan orjuuttajia. Jotain rauhallisempia unia, kiitos. Jutustelkaa sopuisasti!
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja famipala
Mulla on ikuinen identiteettikriisi. Oon melko varma et seurustelisin mieluiten naisen kanssa. Kyllä mä miehiinkin ihastun ja joku fwb on ihan jees, mut mun on ehkä vähän vaikee sopeutua ajatukseen parisuhteesta miehen kanssa. Siitä puuttuu jotain. Tai paitsi jos olis osittain avoin suhde. En tiiä.
 
Mulla on ikuinen identiteettikriisi. Oon melko varma et seurustelisin mieluiten naisen kanssa. Kyllä mä miehiinkin ihastun ja joku fwb on ihan jees, mut mun on ehkä vähän vaikee sopeutua ajatukseen parisuhteesta miehen kanssa. Siitä puuttuu jotain. Tai paitsi jos olis osittain avoin suhde. En tiiä.
Ei kai tuossakaan mitään pahaa olisi.
Naiset ymmärtääkin paremmin toisiaan tai jotain :D
Kai. Ei välttämättä.
 
Ei kai tuossakaan mitään pahaa olisi.
Naiset ymmärtääkin paremmin toisiaan tai jotain :D
Kai. Ei välttämättä.
Jaa, miehet kans saattais ymmärtää toisiaan paremmin. Kumpikaan ei ottais kilareita poikien illoista kun tietävät mitä siellä oikiasti tapahtuu ja millään muotoa ei paheksuttais auton rassaamista koko ajan :D

Mut enpäs silti tiijä :D Kun ois sitä muutakin kuin auton rassaamista ja välttämättä sellainen muu "rassaaminen" ei kiinnostais mua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jaa, miehet kans saattais ymmärtää toisiaan paremmin. Kumpikaan A) ei ottais kilareita poikien illoista kun tietävät mitä siellä oikiasti tapahtuu ja millään muotoa B) ei paheksuttais auton rassaamista koko ajan :D

Mut enpäs silti tiijä :D Kun ois sitä muutakin kuin auton rassaamista ja välttämättä sellainen muu "rassaaminen" ei kiinnostais mua :D
Voihan se olla noinkin että ymmärtäis :D

A) En ole koskaan ottanut kilareita
B) En ole koskaan paheksunut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä