The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
saako tabletille ja kännykään adblockia? Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia normaalisti kun noi mainokset käynnistyy ja musiikin äänenvoimakkuus pienenee :mad: Ja nää sivut hyppii vitun ärsyttävästi. Oon joutu jo neljästi blogisivuille haluamattani ku sivu on hypänny just kun oon aikonu painaa jotain. Ja tällä tabletilla on ärsyttävä kirjottaa, tulee typoa toisen perään.
 
saako tabletille ja kännykään adblockia? Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia normaalisti kun noi mainokset käynnistyy ja musiikin äänenvoimakkuus pienenee :mad: Ja nää sivut hyppii vitun ärsyttävästi. Oon joutu jo neljästi blogisivuille haluamattani ku sivu on hypänny just kun oon aikonu painaa jotain. Ja tällä tabletilla on ärsyttävä kirjottaa, tulee typoa toisen perään.
mä en ainakaan saanu laitettua samsung merkkisiin laitteisiin.
 
saako tabletille ja kännykään adblockia? Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia normaalisti kun noi mainokset käynnistyy ja musiikin äänenvoimakkuus pienenee :mad: Ja nää sivut hyppii vitun ärsyttävästi. Oon joutu jo neljästi blogisivuille haluamattani ku sivu on hypänny just kun oon aikonu painaa jotain. Ja tällä tabletilla on ärsyttävä kirjottaa, tulee typoa toisen perään.
Saa. En jaksa nyt hakea täsmällisempää vastausta mut saa.
 
saako tabletille ja kännykään adblockia? Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia normaalisti kun noi mainokset käynnistyy ja musiikin äänenvoimakkuus pienenee :mad: Ja nää sivut hyppii vitun ärsyttävästi. Oon joutu jo neljästi blogisivuille haluamattani ku sivu on hypänny just kun oon aikonu painaa jotain. Ja tällä tabletilla on ärsyttävä kirjottaa, tulee typoa toisen perään.
Mä oon koittanu ettii, mutten löydä. Mulla on Samsung ja Chrome-selain.
 
emämunaus
Mutta kuva oli ja p@ula on kirjoittanut jossain ketjussa habbohotellista kuten tuo emämunauskin äsken kirjoitti :D

Musta p@ula kun palstalle jo tuli :D
Eikä ollut sama.
En ole rekkautunut koskaan, koska en halua yksäreitä. Mutta te todistitte nyt sen, mitä ei moni tiedä, et rekkautunut pystyy muuttamaan tekstinsä aika nopeasti jälkikäteen. Ikävää, että pienten lasten vanhempien palstalla on tällainen ominaisuus.
 
Iltaa! Ai täällä puhutaan sinkkuudesta tänään. Sinkkuus on tylsää. Siinä se. Olis ihan mukava rakastua ja herätä jonkun kainalosta. Säännöllinen seksikin olis jees.
Itse suosisin friends with benefitsiä, koska en oikeesti tiiä yhtään mitä haluan ja tässä elämäntilanteessa tuntuu jo ihan ruuhkavuosilta enkä tiiä mihin väliin mahduttaisin ketään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä