The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on oikeestaan juuri se..

Tosin mä oon niin tottunu siihen, ku oon koko ikäni pyöriny jätkäporukoissa, useimmiten ainoana muijapuolisena. Se on se sama kaava aina. Meet jonkun kanssa uutena ihmisenä johonkin, sit esittelet ittes, joo mä oon alastulo, joo mä tulin tän PaavoPekan kanssa, et ollaan kavereita. Sit tulee se, niii "kavereita" niin niin ja sellanen tietäväinen ilme. Sit menee hetki ja joku porukasta kuka on juonu tarpeeks tulee uteleen, että nii mistä te tunnette ja kauan ootte tuntenu ja ootteko muka oikeesti vaan kavereita.

Sama kaava, aina :D

Niinpä, se on kummallinen juttu ettei nainen ja mies vois olla muka vaan kavereita.
 
Niinpä, se on kummallinen juttu ettei nainen ja mies vois olla muka vaan kavereita.
Yleensäkin, miksi aina oletetaan, että mies-nais kaverit panee keskenään? Tai miksi ihmisiä arvostellaan niiden seksuaalisen vetovoiman suhteen (malliin: toi on läski, en voi olla sen kamu, koska muuten luultas, että mä en saa paremman näköisiä kavereita)?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iltapäivää muruset :love:
Kohta olis kai kahvin aika :coffee:

Huonosti tuli nukuttua viime yönä,aamulla sitten nukkuin yhdeksään asti. :unsure:
Toi allekirjoitus pitäiskö se näkyä myös itsellään ?
 
Mokoma selkä,meinaa vähän olla kipee. Onneksi ei pahasti.
ATM oli vissiin saanu oikean diagnoosin kivuistaan,miten jakselet ?
Entäs muut ?

Oli prismalla väkee tänään,ruuhka näköjään. Himskatti ku jotkut jää tukkimaan kaupan sisä ja uloskäynnit. :devil:Eikö sitä voi jutella ulkona,jos tapaa vanhan tutun.
 
Tuota kyllä mäkin ihmettelen jos ei voi olla kaveri erinlaisten ihmisten kanssa :eek: Oli sitten läski tai laiha tai muuten erinlainen.:cautious:

Mie pyrin tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
 
Pakkoo kokeilla tollasia:

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä