The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kylkilihas revähtäny.
Ventolinea yskään.
Lämpöily voi liittyy revähdykseen/tulehdukseen, mut nyt on myös jotain tollasta pöpöä liikkellä et lämpöilee.

Päänsärky johtuu luultavimmin lääkkeistä ja siitä, että mun on niskahartiaseutu ihan v*tun jumissa. Kaikkien mömmöjen otto kiellettiin, lääkäri haukku muut lääkärit pystyy ja kysy, että yrittääkö ne tehä musta narkkaria, että ei näin nuorelle ihmiselle kuulu määrätä tollasia lääkkeitä.

Ainut lääke mitä saan ja mitä pitää syödä on sirdalud, kuuriluontoisesti joka ilta yks. Maanantaina mulla kuvataan niska varmuuden vuoksi, jos sieltä löytyy syitä jumeille ja tiistaina käyn kattoo tohtorisetää uudestaan..

Sit sain ite päättää et meenkö töihi vai en, ja mä päätin mennä maanantaina ainaki koittaa, se sano että tuu sit hakee vaan saikkua jollet pysty oleen. Ja jollei nää selkä- ja niskakivut mee ohi nii sitte se laittaa kunnalliselle erikoislääkärille lähetteen.
 
Sellastahan se on :D

Ei sen puoleen, veli oli aikoinaan samanlainen. Esitteli mulle vaatteitaan ja kyseli olisko tämä hyvä vai tämä :D
Tai ei mulla periaatteessa oo muuta stressiä ku takki stressi. :D

Ehkä mä stressaan enemmän koko tilannetta ku mun vaatteita. Kyllähän mä siellä toisessa paikkaa mihin oon menossa oon ollu jo, mutta ku olin vaa kattoon kloppia siellä ja vähän niinku sen kuskina nii se oli ok. Mutta ko nyt mua on pyydetty sinne toisen ihmisen toimesta ja ja mä luulen tietäväni joutuvani pällistelyn kohteeksi nii mua ahdistaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tai ei mulla periaatteessa oo muuta stressiä ku takki stressi. :D

Ehkä mä stressaan enemmän koko tilannetta ku mun vaatteita. Kyllähän mä siellä toisessa paikkaa mihin oon menossa oon ollu jo, mutta ku olin vaa kattoon kloppia siellä ja vähän niinku sen kuskina nii se oli ok. Mutta ko nyt mua on pyydetty sinne toisen ihmisen toimesta ja ja mä luulen tietäväni joutuvani pällistelyn kohteeksi nii mua ahdistaa. :D
Tuokin voi tietty olla :)
 
Päänsärky johtuu luultavimmin lääkkeistä ja siitä, että mun on niskahartiaseutu ihan v*tun jumissa. Kaikkien mömmöjen otto kiellettiin, lääkäri haukku muut lääkärit pystyy ja kysy, että yrittääkö ne tehä musta narkkaria, että ei näin nuorelle ihmiselle kuulu määrätä tollasia lääkkeitä.
Fiksu lääkäri. Ilman pillereitäkin pärjää. Ostappa tällainen niskajumeja ajatellen (miksei muitakin). Pidän itse aina mukana matkoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuokin voi tietty olla :)
Se on oikeestaan juuri se..

Tosin mä oon niin tottunu siihen, ku oon koko ikäni pyöriny jätkäporukoissa, useimmiten ainoana muijapuolisena. Se on se sama kaava aina. Meet jonkun kanssa uutena ihmisenä johonkin, sit esittelet ittes, joo mä oon alastulo, joo mä tulin tän PaavoPekan kanssa, et ollaan kavereita. Sit tulee se, niii "kavereita" niin niin ja sellanen tietäväinen ilme. Sit menee hetki ja joku porukasta kuka on juonu tarpeeks tulee uteleen, että nii mistä te tunnette ja kauan ootte tuntenu ja ootteko muka oikeesti vaan kavereita.

Sama kaava, aina :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä