No joo totta. Mut eik siellä röntgenissä ois pitäny näkyä jotain?Eipä munkaan keuhkotauti näy mitenkään verikokeissa.
Mä en kato tiiä oikeesti lääketieteestä juuri mitään niin joudun iteki arvailee.
No joo totta. Mut eik siellä röntgenissä ois pitäny näkyä jotain?Eipä munkaan keuhkotauti näy mitenkään verikokeissa.
No joo totta. Mut eik siellä röntgenissä ois pitäny näkyä jotain?
Mä en kato tiiä oikeesti lääketieteestä juuri mitään niin joudun iteki arvailee.
Sen mä kyl tiesinkin, mutta aattelin, et tollane näkyis. Emmä tiiä tää on vaa jostain vitusta ku kukaan mukaan ei tiedä mistään mitää.Röntgen ei aina paljasta kaikkea
Voithan sä pyytää siltä lähetettä oikealle keuhkolääkärillekinSen mä kyl tiesinkin, mutta aattelin, et tollane näkyis. Emmä tiiä tää on vaa jostain vitusta ku kukaan mukaan ei tiedä mistään mitää.
Mut nyt tää lääkäri mille meen on lääketieteiden tohtori, luulis jo pikkuhiljaa tietävän jotain.
Tuo on jo vakava oireOih, näin pitkästä aikaa romanttista unta. Kunpa ei tarttis olla sinkku pitkään.
Olis ainakin jotain sisältöä elämässä. Löytyispä pian joku, johon ihastua!Tuo on jo vakava oire
Rakkaus on ajanjakso yksinäisyyden ja kyllästymisen välillä. Se on akuutti mielenterveyshäiriö, joka ilmenee aistiharhojen lisäksi myös fysiologisina toimintoina, esimerkiksi sydämen sykkeen nopeutumisena ja kasvojen punastumisena.
Tila on vakava ja rakkauteen sairastunut ihminen tarvitsee nopeaa mielenterveydellistä ensiapua. Tällöin kannattaa hetimmiten ottaa yhteyttä lääkäriin!
Mitä vieläkö noita kasvaa?!
KesäkuvaMitä vieläkö noita kasvaa?!
Sulla ei ole lääkitys kohillaan, ota yhteys lääkäriinOih, näin pitkästä aikaa romanttista unta. Kunpa ei tarttis olla sinkku pitkään.
Eiku tää on just kivaa vaihtelua, jos on välillä pehmoisia tunteita. Nyt kun vielä voisin kohdistaa ne johonkin.Sulla ei ole lääkitys kohillaan, ota yhteys lääkäriin
Huomenta, heräsin.
Tuntuu että yön aikana on tullut ainakin 5 vuotta ikää lisää kun naamaansa peilistä katsoo
OTA NE PYYKIT POIS KONEESTA !!!!
Oisit voinu ilmoittaa tuon suorituksesi aiemmin, ettei tarvii turhaan muistutella, ku sitä muistutusta pyysit.
Otin jo illalla heti kun kone pysähtyi
Ilmoitinkin siitäOisit voinu ilmoittaa tuon suorituksesi aiemmin, ettei tarvii turhaan muistutella, ku sitä muistutusta pyysit.
Pah
Muistin ottaa pyykit pois koneesta famipala, Eilen 22:45
Ilmoitinkin siitä
On muuten hauska, että lähes joka kerta kun avaan reittioppaan (pääkaupunkiseudun julkisen liikenteen navigaattorin), niin siinä lukee "Vaikeat sääolosuhteet saattavat haitata joukkoliikennettä." Katon ikkunasta ulos ja näen pilvettömän taivaan, puunoksat ei heilu tuulessa, maassa ei ole vettä loskaa tai lunta. Laittaakohan ne sen varmuuden vuoksi aina vain, jotta voi sillä perustella mahdollisia myöhästymisiä...