Tjaa. En mä näe enkä kyllä sitäkään jos sulla vastauksen alapuolella lukee.Sulla näkyy ny vastaukses alapuolella
muoks. täytyykö jotain tehdä että ne allekirjoitukset näkyy vai mistä johtuu jos ne ei näy?
Viimeksi muokattu:
Tjaa. En mä näe enkä kyllä sitäkään jos sulla vastauksen alapuolella lukee.Sulla näkyy ny vastaukses alapuolella
Mä ainakinOnkohan tässä ketjussa ketään, joka ei tarttis päivittäin mömmöjä?
Jollain ollut vissiin tylsä päivä.Kas, päätön on saanut monta omaa ketjua
Mulla on viellä kipulääkkeiden ohella astma, diabetes, verenpaine, kolestroli ja kilpirauhaslääke. Kipulääkeitä ei onneksi tarvii joka päivä eikä viikko napsia.Mulla on näköjään kanss mittava kokoelma nappeja: buranaa 600 ja 800, sirdaludii, panacodii, tramalii ja norflexia
Oon pitänyt itseäni suht terveenä
Tjaa. En mä näe enkä kyllä sitäkään jos sulla vastauksen alapuolella lukee.
muoks. täytyykö jotain tehdä että ne allekirjoitukset näkyy vai mistä johtuu jos ne ei näy?
Aha.Öö, piti oikein tarkistaa....
Eli menet profiilissas sivustoasetuksiin ja klikkaat ruksin kohtaan, jossa lukee "näytä allekirjoitukset"
MömmöilyäIltaa ketjuun?
Mitäs tänne?
"lo lo lomalle,ei pääse matkalle"
Harmailijat ei muuten nää allekirjoituksiaNo nyt näkyy
Vois vaan olla jollain viivalla tms erotettu tuo allekirjoitus muusta tekstistä vaikka onkin himmeämmällä.
Hyvä niiMä en tarvi päivittäin mömmöjä
Mihin tuota allekirjoitusta käytetään ja mitä siihen laitetaan?Harmailijat ei muuten nää allekirjoituksia
No siihen voi kirjoittaa mitä tahansa, joka näkyy kaikissa sun kirjoittamiesi viestien lopussaMihin tuota allekirjoitusta käytetään ja mitä siihen laitetaan?
Sulla on ihailijaketjuIltaa ketjuun?
Mitäs tänne?
KokeillaanNo siihen voi kirjoittaa mitä tahansa, joka näkyy kaikissa sun kirjoittamiesi viestien lopussa
HarmiHarmailijat ei muuten nää allekirjoituksia
Käyppä sivustoasetuksista ruksaamassa kohta "näytä allekirjoitukset"Ei näy mitään?
Mullakin on, siinä lukee tuollainen mietelause: Sisäinen kauneus löytyy ruumiinavauksessaMihin tuota allekirjoitusta käytetään ja mitä siihen laitetaan?
Mä näen ja majuri jo kertoikin sulle miten ne näkyyEi näy mitään?
Miulla ei oo mittään mömmöjä säännöllisesti popsittavaksi. Allergialääkkeitä olisi kesäajalle, mutta en niitäkään muista ottaa kuin satunnaisesti .Onkohan tässä ketjussa ketään, joka ei tarttis päivittäin mömmöjä?