Mitä laitetaa?Miekin voisin mömmöjä ottaa, ku alkaa taas selässä tuntumaan kipua.
Mitä laitetaa?Miekin voisin mömmöjä ottaa, ku alkaa taas selässä tuntumaan kipua.
Laitaha varmuuden vuoks kaikkia värejä 1 kpl.Olis vihreitä, sinisiä, punasia, valkosia jne... nappeja, mitäs laitettais?
Mä tein jo vastaavan coctailin, kuin mulla, enkä huomioinu toiveitas sateenkaaren väreistäLaitaha varmuuden vuoks kaikkia värejä 1 kpl.
Mullakin kyllä löytyy panadol 1000 ja Tramalia ja tais kans pronaxenia   Mitäs sulta ? Ehkä joku noista auttaa. Mitä laitetaa?
Kiva coctail, mukavat värit.Mä tein jo vastaavan coctailin, kuin mulla, enkä huomioinu toiveitas sateenkaaren väreistä
http://i8.aijaa.com/b/00970/13964316.jpg
Kiva coctail, mukavat värit.
Pipa päähän.Mut estääkö jesari jäätymisen?
Mul ois sitä 600mg buranaa, sirdalud 4mg, panacod 500mg, sit uusina tuli tänään toi medipam 5mg(diapam) ja metoprolin 50mg.Mullakin kyllä löytyy panadol 1000 ja Tramalia ja tais kans pronaxenia   Mitäs sulta ? Ehkä joku noista auttaa. 
Hyvä ettei sun tarvii enää nuin paljoo lääkeitä napsia. Pääsitkö siihen leikkausjonoon ?No ei mulla ny enää noin paljoo ole käytöss, tuo satsi oli silloin kun kivut oli kovimmat.
Kiva valikoima lääkkeitä.Mul ois sitä 600mg buranaa, sirdalud 4mg, panacod 500mg, sit uusina tuli tänään toi medipam 5mg(diapam) ja metoprolin 50mg.
Sit ois 1g panadolia ja jotain tulehduskipulääkkeitä.
Ei oo kuulunu viel mittää mistää listalle pääsystäHyvä ettei sun tarvii enää nuin paljoo lääkeitä napsia. Pääsitkö siihen leikkausjonoon ?
Ok, toivottavasti pian kuuluu.Ei oo kuulunu viel mittää mistää listalle pääsystä
On joo, ku miettii, että normaalisti en ota edes päänsärkyyn lääkettä, ellei se oikeesti oo niin kova, etten pysty olemaan. Nyt oon sitte tän vuoden puolella syöny lääkkeitä enemmän ko koko ikäni aikana.Kiva valikoima lääkkeitä.
Nii, kaikki aikanaanOk, toivottavasti pian kuuluu.
Joo, toi kylllä persiistä ku joutuu yhtäkkiä syömään kaikenmoisia lääkkeitä, kun tavallisesti ei tarvia. Toivottavasti et tarvia kovin pitkään lääkeitä ottaa.On joo, ku miettii, että normaalisti en ota edes päänsärkyyn lääkettä, ellei se oikeesti oo niin kova, etten pysty olemaan. Nyt oon sitte tän vuoden puolella syöny lääkkeitä enemmän ko koko ikäni aikana.
On joo, ku miettii, että normaalisti en ota edes päänsärkyyn lääkettä, ellei se oikeesti oo niin kova, etten pysty olemaan. Nyt oon sitte tän vuoden puolella syöny lääkkeitä enemmän ko koko ikäni aikana.
Onkohan ne siniset ihan oikeanlaisia vai sekoittuneet johonkin muuhunOlis vihreitä, sinisiä, punasia, valkosia jne... nappeja, mitäs laitettais?
On neOnkohan ne siniset ihan oikeanlaisia vai sekoittuneet johonkin muuhun
Ehämmää noita päivittäin popsiOnkohan tässä ketjussa ketään, joka ei tarttis päivittäin mömmöjä?
Sulla olikin hauska tekstiAika harvalla palstalaisella näyttäis allekirjoitus olevan käytössä
Eikä ketjulaisistakaan näköjään ole kuin yhden käden sormin laskettavissa, jotka ovat sen ottaneet käyttöön
Sulla näkyy ny vastaukses alapuolellaSulla olikin hauska teksti
En ole edes katsellut noita allekirjoituksia onko niitä vai ei
Voishan ne tässä vastauksen alapuolellakin jossain näkyä eikä vaan profiilissa.