Sisko lohdutti mua toteamalla, että toi sun lämpöily johtuu siitä, että sulla on joku syöpä. Thääänks sis.
Kivasti sisko lohduttaa.Sisko lohdutti mua toteamalla, että toi sun lämpöily johtuu siitä, että sulla on joku syöpä. Thääänks sis.
Meil on kyllä aika usein tällasta vähän rankempaa humoria, nii en ota itteeni, meil on koko mutsinpuolen suku samanlaista, ihan 86-vuotiaasta mummista lähtien. Se kyl taitaa olla jopa kaikkista pahin meistä..Kivasti sisko lohduttaa.
Mä kaipaisin semmosta kultaista keskitietä, jossa tuomitaan vain rikoksentekijät (ihonväristä ja etnisestä taustasta riippumatta) ja todistettavasti pakolais- tai turvapaikanhakijastatusta väärinkäyttävät henkilöt.Tossa koko turvapaikanhakijajutussa ei näköjään voi olla kuin kaksi puolta: natsit ja suvakit. Jos et ole ehdottomasti täysin vastaan olet hyysäri ja suvakki. Jos et ole ehdottomasti täysin puolella olet natsi
Onpas nopeaa. Jaksamista sulle!Nyt on kisu käyty tuhkattavaksi Hyvä palvelu tuolla pieneläintuhkaamolla. Huomenna varmaan saadaan tuhkat.
joo, meillä oli kaksmielistä huumoriaMeil on kyllä aika usein tällasta vähän rankempaa humoria, nii en ota itteeni, meil on koko mutsinpuolen suku samanlaista, ihan 86-vuotiaasta mummista lähtien. Se kyl taitaa olla jopa kaikkista pahin meistä..
Ja jos täällä tekee mitään rikosta, vaikka sitten näpistää kaupasta, muilutetaan rajalle ennenku ehtii kissaa sanoa.Mä kaipaisin semmosta kultaista keskitietä, jossa tuomitaan vain rikoksentekijät (ihonväristä ja etnisestä taustasta riippumatta) ja todistettavasti pakolais- tai turvapaikanhakijastatusta väärinkäyttävät henkilöt.
Joo sitäkin löytyy.joo, meillä oli kaksmielistä huumoria
Kiitti, joo heillä on nopeaa ja ystävällistä palvelua.Onpas nopeaa. Jaksamista sulle!
Näin siinä tapauksessa, jos kyseessä on henkilö sellaisesta maasta, johon palauttaminen on mahdollista. Vankila on hyvä plan b.Ja jos täällä tekee mitään rikosta, vaikka sitten näpistää kaupasta, muilutetaan rajalle ennenku ehtii kissaa sanoa.
Voihan ruoka. Mitähän sitä poikasille kekkais tänää?
Emmä tiiä jaksank mä alkaa väsäilee mitää kastikkeita just nyt.Rakettispagettia ja jauhelihakastiketta tai sitten pottumuussia ja uunimaggaraa
Suoritin päiväulkoilun
Siwasta hain kolme mansikkaviineriä ja nyt naatiskelen niistä tuoreen kaffen kanssa.
Kohta rupeen tekemään pyttipannua ruoaksi
Emmä tiiä jaksank mä alkaa väsäilee mitää kastikkeita just nyt.
Mulla oli vaan pari geishakeksiä
Jos mä teen vaan ranskalaisia ja makkaraa..Keitä kattilassa sit hk:n sinistä
Kävimpäs.Mut sä et oo käyny vielä suorittamassa päiväulkoilua