Mut miten se paperi pysyy tallessa? Mä hukkaisin kai päänikin ellei se ois kiinni hartioissa.Helposti, kaikilla on sama salasana ja nikit on listattuna paperille
Mut miten se paperi pysyy tallessa? Mä hukkaisin kai päänikin ellei se ois kiinni hartioissa.Helposti, kaikilla on sama salasana ja nikit on listattuna paperille
No on siitä olemassa kopio tekstinkäsittelyohjelmassaMut miten se paperi pysyy tallessa? Mä hukkaisin kai päänikin ellei se ois kiinni hartioissa.
Mut sit koko kone tilttaa ihan vissisti ja varmasti.No on siitä olemassa kopio tekstinkäsittelyohjelmassa
Pistä tyyny sit yöks hyvi*nostaa nilkkoihin valuneet villasukkien varret ylös ja puhaltelee kynttilät sammuksiin*
Tää pöwwökattinen just tässä vaiheessa iltaa sanoo kiitos Sulle seurasta, mie lähden muutamaksi tunniksi kattelemaan unikuvia
Sitten kun sulla on unihiekat simmuissa, niin uneksi kauniisti ja lempeesti ja herää uuteen aamuun uteliaan onnellisena *pus*
Kauniita unia, ihana!*nostaa nilkkoihin valuneet villasukkien varret ylös ja puhaltelee kynttilät sammuksiin*
Tää pöwwökattinen just tässä vaiheessa iltaa sanoo kiitos Sulle seurasta, mie lähden muutamaksi tunniksi kattelemaan unikuvia
Sitten kun sulla on unihiekat simmuissa, niin uneksi kauniisti ja lempeesti ja herää uuteen aamuun uteliaan onnellisena *pus*
Kauniita päiväunia!Mää kaadun päiväunille ny.
Tulipas saksalainen: kahden keikka, loppu justEi sieltä muutenkaan olisi mitään hyvää tullut
Me tarvittais Mömmö-Setä henkilökohtaiseksi avustajaksi. Multa on AINA kaikki hukassa ja toissapäivänä kippasin kupillisen kahvia yrityksen käteiskuittien päälle. Kyl taas ihmettelivät kun autossa oli kojelaudalla kuitteja auringossa kuvumassa...
Joskus tullut tuota katsottua.Tulipas saksalainen: kahden keikka, loppu just
Ehkä se unikin tulee paremmin kun ei mihinkään satuKai sitä pitäisi unille täälläkin. Ei malttaisi, kun ei satu mihinkään.
Ja kun ei mihinkään satu, niin makuulle voi mennä vaikka uni ei heti tuliskaan...Kai sitä pitäisi unille täälläkin. Ei malttaisi, kun ei satu mihinkään.
Mikä ettei? Toimiihan Uunotkin.Vieläköhän spede show:t naurattaisi jos telkasta tulisi.
Aikoinaan oli hyviä
Niinpä.Mikä ettei? Toimiihan Uunotkin.