Mömö- sedillä on pitkät päivät.Nyt on kyllä ilta
Mömö- sedillä on pitkät päivät.Nyt on kyllä ilta
Mömmöt antaa voimaa, reippautta ja pirteyttäkinMömö- sedillä on pitkät päivät.
Ei sieltä muutenkaan olisi mitään hyvää tullut
mitään elokuvia enää tuohon aikaan kun just lupasin mennä ajoissa nukkumaan.
Nii. Kun antavat voimaa, pirteyttä ja reippautta, niin myös kaksi vaimoa.Mömmöt antaa voimaa, reippautta ja pirteyttäkin
Useimiten ne vain väsyttävät
Ei mullakaan oleMiksei mullaa oo mitään herkkuja tai mitään
Montakohan nikkiä majurilla on
Keväällä niitä oli yli 30 ja nyt varmasti lähempänä 40
Miksei mullaa oo mitään herkkuja tai mitään
mutta sä olet ite semmonen.Ei mullakaan ole
..mitä ilmeisimmin paheksuttavan vähän ...aina on tilaa yhdelle uudelle alter egolleMontakohan nikkiä majurilla on
Millä sä muistat ne kaikki? Mulla on nyt jo vaikeuksia muistaa edellisen salasanaa. Sitä edellisestä en muista edes nikin kirjoitusasua... Ruusa? ruusa? -roosa-? Ehkä jotain sinnepäin.Keväällä niitä oli yli 30 ja nyt varmasti lähempänä 40
En ymmärrä lausetta. Varata herkkuja? Se jolla ne säilyy siellä kaapissa minuuttiakaan, ei tiiä herkuista mitään.Et ole varannu niitä kaappeihin mielihalujen varalle
Mä vaihdan senkin kohtamutta sä olet ite semmonen.
ainaki nikin perusteella.
Voidaan itkeä yhdessäEi mullakaan ole
Juu, näköjään..mitä ilmeisimmin paheksuttavan vähän ...aina on tilaa yhdelle uudelle alter egolle
Ehkä määkin vaihdan nikkiä ja avataria, sit tuun tänne muka "uutena"... ja sit voin vaklata teitä vielä tehokkaammin!Mä vaihdan senkin kohta
Ei se mua oikeastaan haittaa vaikka mulla ei oleVoidaan itkeä yhdessä
Millä sä muistat ne kaikki? Mulla on nyt jo vaikeuksia muistaa edellisen salasanaa. Sitä edellisestä en muista edes nikin kirjoitusasua... Ruusa? ruusa? -roosa-? Ehkä jotain sinnepäin.
Ehkä määkin vaihdan nikkiä ja avataria, sit tuun tänne muka "uutena"... ja sit voin vaklata teitä vielä tehokkaammin!
Niitä täytyy varata niin paljon, ettei niitä pysty viikkoon ahmimallakaan saada loppumaanEn ymmärrä lausetta. Varata herkkuja? Se jolla ne säilyy siellä kaapissa minuuttiakaan, ei tiiä herkuista mitään.