Vaimon mäkätys kolminkertaistaa miehen riskin kuolla ennenaikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Keijöy
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi se on aina nainen kuka nalkuttaa? Jos vaimo hörppisi pari olutta joinain iltoina, ei kiinnostuisi puistokävelyistä tai olisi laiska kotitöissä, niin en minä mäkättäisi. Siinähän olisi ja eläisi kuten haluaa. Mikä siinä naisilla on niin vaikeaa? Siis ihan oikeasti?!

vieraileva mies
Miksi se on aina nainen kuka nalkuttaa? Jos vaimo hörppisi pari olutta joinain iltoina, ei kiinnostuisi puistokävelyistä tai olisi laiska kotitöissä, niin en minä mäkättäisi. Siinähän olisi ja eläisi kuten haluaa. Mikä siinä naisilla on niin vaikeaa? Siis ihan oikeasti?!
Oon miettinyt ihan samaa. Miksi just mm noi on niitä mistä jokaisen vaimo jaksaa jankuttaa. En silti tunne miehiä jotka valittaisivat vaimollensa noista, tai vaikka joisi keppanaa joka ilta.

viera.s
Joopa joo. Kun vaimo nalkuttaa miehelleen jokailtaisesta kaljoittelusta tai jokaviikonloppuisesta änkyräkännäilystä ja tämä alkkismies sitten kuolla kupsahtaa ennenaikaisesti, tokihan se johtuu siitä nalkutuksesta, ei suinkaan ryypiskelystä.

vierailija
Oon miettinyt ihan samaa. Miksi just mm noi on niitä mistä jokaisen vaimo jaksaa jankuttaa. En silti tunne miehiä jotka valittaisivat vaimollensa noista, tai vaikka joisi keppanaa joka ilta.
Mietiä oikein tarkkaan, mistä miehet nalkuttavat usein naisille. Niitä vain ei mielletä nalkuttamiseksi, koska valittavana osapuolena on mies. Vain naisen valitusta halvennetaan kutsumalla sitä nalkutukseksi.

vierailija
Miksiköhän? Koska jonkun on otettava vastuu lasten ja kodin hoidosta. Kaksi kaljoittelevaa ja laiskottelevaa vanhempaa johtaa usein lasten huostaanottoon tai ainakin pitäisi johtaa.

vierailija
Miksiköhän? Koska jonkun on otettava vastuu lasten ja kodin hoidosta. Kaksi kaljoittelevaa ja laiskottelevaa vanhempaa johtaa usein lasten huostaanottoon tai ainakin pitäisi johtaa.

Voi vi**u! Niin ja se vastuun kantaja on aina nainen? Tuossahan se ongelma on. MIES saa kyllä kaljotella jne. Voi luoja, ja jos nainen ei saa aikuista miestä aisoihin niin lapset uhataan ottaa huostaan. Vai annetaanko vaan sen isin kaljotella ja meuhkata niin kauan kuin äiti jaksaa

vierailija
Voi vi**u! Niin ja se vastuun kantaja on aina nainen? Tuossahan se ongelma on. MIES saa kyllä kaljotella jne. Voi luoja, ja jos nainen ei saa aikuista miestä aisoihin niin lapset uhataan ottaa huostaan. Vai annetaanko vaan sen isin kaljotella ja meuhkata niin kauan kuin äiti jaksaa
Niin se usein menee, että isi kaljottelee ja laiskottelee, käy kavereillaan tai harrastuksissaan. Ei lapsia yksinkään voi jättää, joten äiti joutu kantamaan vastuun.

Stanas
Joopa joo. Kun vaimo nalkuttaa miehelleen jokailtaisesta kaljoittelusta tai jokaviikonloppuisesta änkyräkännäilystä ja tämä alkkismies sitten kuolla kupsahtaa ennenaikaisesti, tokihan se johtuu siitä nalkutuksesta, ei suinkaan ryypiskelystä.

Niin just. Tuskin kukaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta, kyllä siihen yleensä löytyy syy nalkutuksen kohteeksi joutuneen käytöksestä.
Esim. Jättää vaatteet/astiat/tavarat hujan hajan, kun ei jaksa kulkea muutamaa metriä saadakseen niitä paikalleen. Pyykit pyykkikoriin ja silleen. Eli laiskapaska.

ja sitten kun kuolee omiin elämäntapoihinsa, niin se laitetaan nalkuttavan vaimon piikkiin. Vaimohan se nalkuttaja tietenkin on.

Vierasmiess
Niin just. Tuskin kukaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta, kyllä siihen yleensä löytyy syy nalkutuksen kohteeksi joutuneen käytöksestä.
Esim. Jättää vaatteet/astiat/tavarat hujan hajan, kun ei jaksa kulkea muutamaa metriä saadakseen niitä paikalleen. Pyykit pyykkikoriin ja silleen. Eli laiskapaska.

ja sitten kun kuolee omiin elämäntapoihinsa, niin se laitetaan nalkuttavan vaimon piikkiin. Vaimohan se nalkuttaja tietenkin on.
Joo, naisethan ovat läpeensä ihania ja lempeitä otuksia! Eivät he voi nalkuttaa miehelle nalkutuksen himossaan vaan aina miehen vika! Naisen häiriökäyttäytyminen on miehen vika koska naisella on Pyhä Vulva jonka ansioista on tietysti oikeassa asiassa kuin asiassa.

p@ula
Eipä se vaimoa vaihtamalla parane, jos mies käytöksellään antaa aihetta nalkutukseen. Miehet, joille ei tarvitse nalkuttaa, elävät varmasti pidempään. Vaikut pois korvakäytävistä, pojat!!!
Siis yks kerta täytys riittää, vaikka mitä sanoisi. Kunhan siitä saa selvää ja toinen kuulee. Mut onhan siinä muitaklin tekijöitä, koska ei se yhtälö siihen lopu. Eikai kukaan puheilla parane? Tarina jatkuu aina ja lopulla ei ole enää muusta kuin ajasta kysymys, eikä siinäkään puhuminen auta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
p@ula
Olikos se uutinen, kun oli hesarissa? Mulle ei nä ne jutut, mut mediuutissa on ollut usein asiaa sydänkohtauksista. Tyrkyttääkö se nainen kotona aina nappuloita sanoen, ota nyt vitamiinia tai muuta, mitä on hyllyt pullollaan? Tai sit se lääkäri kirjailee tuollaisia asioita vastaanotolla? Kysyykö ajanvaraus syytä, miksi tulit ja helpoin vastaus on, vaimo nalkutti. Sillee varmaan saa parhaiten sen ajan, et ei tarvi moneen kertaan soitella?

• Tykkää
vierailija

Kyllä se on meiän perheessä nainen joka jättää astioita minne sattuu ja vaatteita, usein ei vaivaudu tuomaan edes uutta vessapaperirullaa jos loppuu ja siitä huolimatta jos ite jätän vahingossa jtn tekemättä niin se on melkeinpä maailmanloppu

vierailija
Tosi huvittava uutinen. Mun isä sanoi kun eros mun äidistä että sillä menee henki jos se ei eroa ja muuta. No se johtu pikkasen muustakin mut en viitti kertoa. Kun mä kerroin millasta niillä oli mun kavereille niin mun kaverit nauro ihan hulluna ja sitten mä kerroin aina välillä mitä oli tapahnut. Muakin alkoi sitten naurattamaan se kaikki tosi paljon.

vierailija
Minä en ainakaan ole nalkutuksen uhri, tälläisiä asioita olisi hyvä opettaa miehille ja valistaa heitä jotka nalkuttajien kanssa seurustelevat, että tajuavat lähteä menemään suhteesta.

Aika vaarallista terveydelle, minusta ei suinkaan mikään naurun asia. Vähän sama juttu, kun jokaisen pitäisi lähteä väkivaltaisesta suhteesta, aina se väkivalta ei ole sitä että saa kirveestä tai nyrkistä. Näköjään pitkäaikainen henkinen väkivalta on yhtä vaarallista terveydelle, jos ei jopa vaarallisempaa.

Olen samaa mieltä sun kanssa. Nalkutus on väärin ja henkistä väkivaltaa. Se on kommunikointi taidon puutetta. Eikä siinä huomioida toista ihmistä yhtään.

Olen 43.v nainen ja ite olen opetellut tuosta äidiltä oppimista mallista vuosia pois. Olen onnekas että mieheni on jaksanut olla mun kanssa eikä ole lähtenyt pois.

En jaksaisi itse kuunnella nalkutusta niin miten kukaan muukaan jaksaa. Eikä edes kuulu jaksaa.

• Rakkaus
vierailija
Minä suosittelen jokaiselle, jolla on ongelmia parisuhteessaan menemään hakemaan ulkopuolista terapia-apua. Terapiassa voi miettiä niitä syitä, mitkä itsessä on johtaneet sairaaseen parisuhteeseen ja miten välttää niitä jatkossa. Pelkkä parisuhteesta poislähtö ei tule auttamaan pitkällä tähtäimellä. Toki sekin voi olla lopulta se paras vaihtoehto.

Nimenomaan juurinäin. Jos Parisuhteet omassa elämässä toistaa samaa kaavaa niin kannattaa lähteä tutkimaan mikä minussa mättää että päädyn tämmöisiin suhteisiin. Vika ei koskaan ole aina vaan toisessa ihmisessä vaan jokaisessa meissä on omat virheemme.

vierailija
Kuinka sairas pitää ihmisen olla, että alkaa ennemmin mäkättämään kuin opettelee puhumaan ja jos kyse ei ole omasta puhumisen taidosta niin eroa sitten jos mies on niin kamala, että se pitäisi murhata nalkutuksella. Ohhoh ja voi yksinkertaisuus.
Onko se mäkättämistä jos normaalilla äänellä kysyy, miksi likaiset sukat on olohuoneen lattialla eikä pyykkikorissa?

vierailija
Onko se mäkättämistä jos normaalilla äänellä kysyy, miksi likaiset sukat on olohuoneen lattialla eikä pyykkikorissa?
Saan boostia tuollaisista unohdetuista sukista ja yleensä tavarat löytävät omat paikkansa hyvin pian mutta en minä niistä miehelleni mitään sano. Kun itse tekee saa sellaisen lopputuloksen kun itse haluaa. Meillä muut asiat ovat tärkeämpiä kuin unohdetut sukat.

Yhteistyössä