The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kukas se onkaan ketjun mörököllitär. tuli mentyä tuonne etusivulle kirjottelemaan vaikka just lupasin toisin. :oops:
Mie!

Sukset on jossain hevonkilinkellissä eli perinteisen perskutarallamaista maanantaita on tyrkännyt ja se tuntuu vain lirisevän reisille sujuvasti näemmä hamaan tappiinsa asti:mad::barefoot:...ja mä sitten niin vallankin tänään inhoon puhelimia!!

:notworthy:...ette työ mitään roskakoreja oo mulle, nyt tuli vaan vänkästyä pikkasesti....onneksi huomenna on jo tiistai :)(y)

Mie!

Sukset on jossain hevonkilinkellissä eli perinteisen perskutarallamaista maanantaita on tyrkännyt ja se tuntuu vain lirisevän reisille sujuvasti näemmä hamaan tappiinsa asti:mad::barefoot:...ja mä sitten niin vallankin tänään inhoon puhelimia!!

:notworthy:...ette työ mitään roskakoreja oo mulle, nyt tuli vaan vänkästyä pikkasesti....onneksi huomenna on jo tiistai :)(y)
Onhan niitä huonoja päiviä kai jokaisella joskus :)
Saathan säkin niistä kirjoittaa ilman että ajattelisit jotain roskakoria :D

Joskus olikohan se ruutis joka mietti herääkö kattinen koskaan "väärällä jalalla" tms, en nyt muista mitä sanaa käytti tai miten tuon kirjoitti. Taisi tarkoittaa sitä kun mietittiin onko sulla koskaan huonoja päiviä :)

• Tykkää
Reactions: päätön
..se melkein, melkein, tyrkkäs kahvipäivää:barefoot:..tänään on kyllä ollut joku kansallinen koneitten vallankumouspäivä especially for FreezeCat:mad::confused::D - ihan jokainen hiien hilavitkutinnamiskuukkeleita sisältävä vekotin on röhönauranut päin tätä naamavärkkiä ja hyvin räkäisesti. Alkaen työpaikan kahvinkeittimestä:barefoot:, että siinäkin sitten näemmä aivan liian paljon liikkuvia osia ja paineltavia näppäimiä...:D

Voi ryönä :D, mä oon toisaalta tässä vaiheessa jo niin tilt että kyllä tää maanantai menee nauramiseksi...ja näemmä oon vielä sen verran kaistapäinenkin, että meinaan urakalla uhmata onnetartani - mä meinaan kohta valloittaa keittiön ja ryhtyä pikaisesti leipomaankin (y) ja äärimmäisen priimaa pitäis vielä syntyä eli sutta ja sekundaa taitaa olla tiedossa :ROFLMAO:..varoaluetta siis piisaa:cautious::D

Nääh, muzacit kohta soimaan kyökin puolelle, niin ei tunnu hupsistakeikkamuksetkaan sitten missään :)

Onhan niitä huonoja päiviä kai jokaisella joskus :)
Saathan säkin niistä kirjoittaa ilman että ajattelisit jotain roskakoria :D

Joskus olikohan se ruutis joka mietti herääkö kattinen koskaan "väärällä jalalla" tms, en nyt muista mitä sanaa käytti tai miten tuon kirjoitti. Taisi tarkoittaa sitä kun mietittiin onko sulla koskaan huonoja päiviä :)
No eikä :D...voi ruutista (tai kuka ihana nyt sitten olikaan) :)...

...ihminen se mäkin vaan oon :barefoot::) eli osaa noi känkkäränkätykset tulla piruilemaan ja jupisemaan munkin korviini:eek::D - mutta mä kyllä yritän mahdollisuuksien mukaan kääntää nekin tilanteet voitokkaiksi. Ennemmin tai myöhemmin en voi muuta tehdä kuin nauraa käkättää itelleni...se muuten auttaa ihan älyttömästi, kun nauraessa vielä jotenkin hoksaan että hei, maailmanloppua ei tullut eikä mitään sen kummempaa katastrofia vaan se elämä menee menojaan tästäkin huolimatta (y)

Jees, on se vaan hyvä ettei nää päivät ole samanlaisia ja tasapaksuisia - kyllä nää tervanjuontipäivätkin hyviä ovat, tuovat tullessansa säpäkkyyttä, mikä ilmeisesti olikin karussa ja sen takia niin kovin vastustikin :)

No eikä :D...voi ruutista (tai kuka ihana nyt sitten olikaan) :)...

...ihminen se mäkin vaan oon :barefoot::) eli osaa noi känkkäränkätykset tulla piruilemaan ja jupisemaan munkin korviini:eek::D - mutta mä kyllä yritän mahdollisuuksien mukaan kääntää nekin tilanteet voitokkaiksi. Ennemmin tai myöhemmin en voi muuta tehdä kuin nauraa käkättää itelleni...se muuten auttaa ihan älyttömästi, kun nauraessa vielä jotenkin hoksaan että hei, maailmanloppua ei tullut eikä mitään sen kummempaa katastrofia vaan se elämä menee menojaan tästäkin huolimatta (y)

Jees, on se vaan hyvä ettei nää päivät ole samanlaisia ja tasapaksuisia - kyllä nää tervanjuontipäivätkin hyviä ovat, tuovat tullessansa säpäkkyyttä, mikä ilmeisesti olikin karussa ja sen takia niin kovin vastustikin :)

Mitäpä tuohon muuta osaa sanoa kuin noinhan se menee :)

Taisi se ruutis olla joka sen "ajatuksen" ilmaan laittoi.

ei mutta nuo tunnetut jäsenet huvittaa. yksi ruotsinkielinen opiskelukaveri oletti että vähäosainen on ihminen jolta puutuu niitä jäseniä. :LOL:
Joo. Noi termit on outoja. Jos tota jäsenet- kohtaa klikkaa, niin siel on monia ”aktiivisia jäseniä” joita ei o vuosiin palstalla näkyny. Must olis hauskaa jos tykkäyksien, hauskojen ja ihanien määrien muuttuessa vois olla vaihteeks tykätty, hauska tai ihana. Toi ”tunnettu” on vähän kuin olis julkkis, eikä semmoinen ole kivaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
Yök. Mul on irl-ihmisten yliannostus :eek:

Ensin ei nää moneen päivään ketään ja yhtäkkiä vajaan vuorokauden sisään 4 kaveria. HUI.

Mä just huomasin, että tänne saa vieraita, kun en vastaa puhelimeeni pariin vuorokauteen vaikka se soisi. Äsken veljeni vaimo käväs kauppareissulla kasselemassa, että oonko ok, kun mua ei muka saa puhelimella kii :sneaky:

No saapahan hakea samalla mulle kaupasta perunoita ja maitoa

Pääkipu pysyy poissa ko ottaa vuoronperään 2h välein buranaa ja panacodia. Siitä huolimatta mulla on lämpöä 37.1 :eek:

Jos huome jatkuu nii koitan saada ajan sille samalle lääkärille, jolla olin perjantaina, ajelen vaikka sitte ton 50km/suunta, mutta ei viittis taas mennä eri lääkärille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä