Eiks sulla oo hampaita ...voihan sitä muljuttaa siellä kaffekupissa niin pehmenee.
On neljä omaa piikkiä jäljellä, loput korvaa tekarit
Eiks sulla oo hampaita ...voihan sitä muljuttaa siellä kaffekupissa niin pehmenee.
Minäpä olin ulkonaMOI!!!! Tuu keittää mulle kaffetta, ku mää en jaksais suoriutua
Saitpahan ainakin liikuntaaMinäpä olin ulkona
ja juoksentelin varmaan tunnin verran karanneen kissan perässä.
Ei ollut kuitenkaan oma kissa vaan saman talolaisen.
Tuo nikki tuolla yhdessä aloituksessa onKuka mikä häh??
Oletpa kiva naapuri Toivottavasti on naapurin kisu sirutettu, jos jatkossa karkaa uudestaan.Minäpä olin ulkona
ja juoksentelin varmaan tunnin verran karanneen kissan perässä.
Ei ollut kuitenkaan oma kissa vaan saman talolaisen.
JuuSaitpahan ainakin liikuntaa
Ei noit etusivun aloituksia nykyään viitti edes kattella.Tuo nikki tuolla yhdessä aloituksessa on
Ei voinut oikein poiskaan jäädä kun sattui omissa pihapuskissa ensin oleen.Oletpa kiva naapuri Toivottavasti on naapurin kisu sirutettu, jos jatkossa karkaa uudestaan.
Mulla on hämärä muistikuva, että ilman vaatteitakin painellessa on joskus tullut kuuma.Juu
Kuumakin tuli vaikka sisävaatteissa paineli
Pääasia että on hampaita, vaikka sitten tekoOn neljä omaa piikkiä jäljellä, loput korvaa tekarit
UlkonaMulla on hämärä muistikuva, että ilman vaatteitakin painellessa on joskus tullut kuuma.
No jos puskien keskellä osaa lymyillä.Ulkona
Ulkona
Joskus harvoin saattaa olla jotain suht mielenkiintoisia.Ei noit etusivun aloituksia nykyään viitti edes kattella.
Monesti tuleekinUlkonakin voi tulla kuuma
Wauviimeinkin. huomenna saa hakea autonsa korjaamolta.
tuli kylläkin luvattua mennä tekemään harrastuksena yks omistajaltaan kesken jäänyt porsche loppuun.
onhan ne hienoja, siinä on vaan pari mutta sanaa mukana. joku räveltänyt ja jäänyt kesken. virhe ja ongelma samssa paketissa.Wau
Kai
Hymiöstä päätellen ehkä ei
Aha.Poistun kaffen keittopuuhiin nakuna
Musiikki oli ainakin hyväNyt tanssimaan!
Ehkä tuo viimeinen vähän poistaa tuota ekaa ongelmaaonhan ne hienoja, siinä on vaan pari mutta sanaa mukana. joku räveltänyt ja jäänyt kesken. virhe ja ongelma samassa paketissa.
mutta omistaja on kuulema erittäinkin maksukykyinen.