The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No on mulla tovin kyl ollu jo orastavaa sellaista. Nyt yks tuttu sai viime viikolla vauvan ja ne kuvat aww. Ja tosiaan se mun kummivaaviki syntyy kuukauden sisään mut ne pienet vaatteet. Oi että. :love: tää on hirveetä :D
Muista että ne kasvavat :sneaky: :D

Ei vaineskaan, saattaahan sitä kuumettä tulla :)
Onhan pienet vauvat söpöjä :love:

Itse en ole muutamaan vuoteen tutuilla nähnyt vauvaa mutta viimeksi kun näin, ei mitään kuumettakaan pukannut :D

Muista että ne kasvavat :sneaky: :D

Ei vaineskaan, saattaahan sitä kuumettä tulla :)
Onhan pienet vauvat söpöjä :love:

Itse en ole muutamaan vuoteen tutuilla nähnyt vauvaa mutta viimeksi kun näin, ei mitään kuumettakaan pukannut :D
Joo onneks noi pojat muistuttaa vähän turhankin usein siitä, miksi en halua lisää lapsia :D

Mul on varmaa ikuinen vauvakuume. Tai sit se johtuu mun iästä että mulla joku biologinen kello nyt tikittää viimeisiä hetkiä..

• Tykkää
Reactions: famipala
Joo onneks noi pojat muistuttaa vähän turhankin usein siitä, miksi en halua lisää lapsia :D

Mul on varmaa ikuinen vauvakuume. Tai sit se johtuu mun iästä että mulla joku biologinen kello nyt tikittää viimeisiä hetkiä..
Juu, lapset on kyllä hyviä tuosta muistuttamisesta :D

Mä odottelen vaan mahdollisia lastenlapsia sitten joskus :love: :D
Ainakin vahvasti näin luulen.

muoks. millanen olo sulla on tänään? Onko lääkäristä soitettu?

Eiku just nythän se tikittelee ko on paras mahdollinen aika lisääntymiselle. Mä oon kyllä päättäny ihan itse, että en lapsia enää 30-vuoden jälkee "hanki" tietty koskaa ei voi tietää mitä elämä tuo tulessaan mut en ainakaan suunnitellusti.
Mulla oli vähän sama juttu.
Tuo ikä nyt jo muutenkin ohitettu.

Ajatteli myös ettei itsekään ole kovin vanha vielä siinä vaiheessa kun omilleen lähtevät. Sekä kenties jaksaa niiden lastenlastenkin kanssa paremmin. Tietenkään koskaan ei tiedä mitä elämä eteen tuo.
Tai missä iässä lapset lapsia "tekevät" jos "tekevät" ja minkä ikäinen sitä sitten itse on.

Mulla oli vähän sama juttu.
Tuo ikä nyt jo muutenkin ohitettu.

Ajatteli myös ettei itsekään ole kovin vanha vielä siinä vaiheessa kun omilleen lähtevät. Sekä kenties jaksaa niiden lastenlastenkin kanssa paremmin. Tietenkään koskaan ei tiedä mitä elämä eteen tuo.
Tai missä iässä lapset lapsia "tekevät" jos "tekevät" ja minkä ikäinen sitä sitten itse on.
Samat mietteet. Mul on kyl tässä se pari vuotta vielä aikaa :D

• Tykkää
Reactions: famipala
jaa a, tiiä sitten kumpi oli liian jännä. :confused:
murhaavat eukot on mahdollisia mutta noihin zombeihin en jaksa uskoa. :eek:
En tota zombisarjaa ymmärrä yhtään. Tommoiset raahustavat ja mätänevät kalmot on pelkästään rumia ja sinänsä säälittäviä, mut kuka tommoisia pelkäis? Ja miten kuollut muuttuu enemmän kuolleeksi jos se tapetaan toisen kerran? Entä jos se sit zombataan toisen kerran? Ja mikä noi zombit pitää ”tikittämässä”? Ja mitä ne ylipäänsä tahtoo? Ei se ainakaan safka ole, koska muutenhan ne vois syödä toisiaan.

Oikee zombihan on semmoinen, jonka vuuduupappi manaa ja piirtää siihen merkin niinku antenniksi. Jos merkki särjetään, niin yhteys katkeaa. Mut siihen asti zombi tekee mitä vuuduupappi tahtoo. Mut kalmon pitäis olla jokseenkin tuore. Eihän mädäntyneeseen nahkaan voi edes piirtää sitä merkkiä.

• Tykkää
Reactions: papumössö
En tota zombisarjaa ymmärrä yhtään. Tommoiset raahustavat ja mätänevät kalmot on pelkästään rumia ja sinänsä säälittäviä, mut kuka tommoisia pelkäis? Ja miten kuollut muuttuu enemmän kuolleeksi jos se tapetaan toisen kerran? Entä jos se sit zombataan toisen kerran? Ja mikä noi zombit pitää ”tikittämässä”? Ja mitä ne ylipäänsä tahtoo? Ei se ainakaan safka ole, koska muutenhan ne vois syödä toisiaan.

Oikee zombihan on semmoinen, jonka vuuduupappi manaa ja piirtää siihen merkin niinku antenniksi. Jos merkki särjetään, niin yhteys katkeaa. Mut siihen asti zombi tekee mitä vuuduupappi tahtoo. Mut kalmon pitäis olla jokseenkin tuore. Eihän mädäntyneeseen nahkaan voi edes piirtää sitä merkkiä.
Sä ajattelet liikaa. Ota olut. Relaa. :cool:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä