tuos mullekkin jotain.Vilautelkaa vasta kohta, mä meen nyt käymään jääkaapilla.
tuos mullekkin jotain.Vilautelkaa vasta kohta, mä meen nyt käymään jääkaapilla.
Vielä olis salaattiatuos mullekkin jotain.
pakko jos poistaa meinaat.Pitääkö mun pahus vieköön rekisteröityä tonne aijaahan, että voi poistaa kuvan
Höh. Joka paikkaan pitää aina rekisteröityä.pakko jos poistaa meinaat.
Pitää.Pitääkö mun pahus vieköön rekisteröityä tonne aijaahan, että voi poistaa kuvan
salaatti kelpais mutta kakkua en tuo.Vielä olis salaattia
Saat heti, ko se kakku ilmaantuu tänne.
Oiii miten söpö!Tässä. http://aijaa.com/OJtkW8 Ei saa olla liian tarkka kuva, muuten mä pelästyn. Otan aikaa kolme minuuttia.
Ei kakkua, ei salaattia. Sori.salaatti kelpais mutta kakkua en tuo.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ehtinyt!!!!!!!!!!!!!Tässä. (myöhästyit, miltä nyt tuntuu?) Ei saa olla liian tarkka kuva, muuten mä pelästyn. Otan aikaa kolme minuuttia.
Älä huoli. En mäkään nähnyt sinua.fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ehtinyt!!!!!!!!!!!!!
Tuossa oikea kuva todisteen kanssaDidillä on niin suuret silmät
tuntee vaan ittensä vanhaksi kun kerkiää näkemään.Paheksun tommoista pikavilauttelua. Näkee vaan, että pikaisesti on vilauteltu.
No tässä toinen kuva, hetkeksi taasÄlä huoli. En mäkään nähnyt sinua.
Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään 3 kuukautta ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy 3kk eteenpäin. Rekisteröityneellä käyttäjällä kuvat säilyvät kunnes käyttäjä itse poistaa kuvan.Pitääkö mun pahus vieköön rekisteröityä tonne aijaahan, että voi poistaa kuvan
Olitko taas parvekkeella?Paheksun tommoista pikavilauttelua. Näkee vaan, että pikaisesti on vilauteltu.
Huijaat! En ole minä, mutta toi muija on pöllinyt mun karkin!!!Tuossa oikea kuva todisteen kanssa
Hui! Oot kaunis!
Kiitos . Ai jotenkin pelottavalla tavallaHui! Oot kaunis!