Öh, olis pitänyt laittaa näkyy erilainen kirahvin avatar"Haloo, onko erilainen kirahvi puhelimessa"
Öh, olis pitänyt laittaa näkyy erilainen kirahvin avatar"Haloo, onko erilainen kirahvi puhelimessa"
Hsss!!! Älä kerro kaikille.Sekö oliki ns. boyfriend shirt, ai jaha
nyt ei ihan osunu, ehkä 25 vuotta sitten. ei vaan tainnu olla sillon koko kirahvia olemassakaan.Sekö oliki ns. boyfriend shirt, ai jaha
Joo näin mää sen kans, en vaan voinut vastustaa puujalkavitsin paikkaaÖh, olis pitänyt laittaa näkyy erilainen kirahvin avatar
Kappale on, esittäjä ei.Tuttu?
On se, kaikkina niinä harvoina kertoina ko joku soittaa"Haloo, onko erilainen kirahvi puhelimessa"
Eipä tuo nyt mitäänJoo näin mää sen kans, en vaan voinut vastustaa puujalkavitsin paikkaa
Hsss!!! Älä kerro kaikille.
Ristiriitaista tietoa, onko vähän epäilyttäväänyt ei ihan osunu, ehkä 25 vuotta sitten. ei vaan tainnu olla sillon koko kirahvia olemassakaan.
Mä olen vilautellut joSöpö!
Nyt kaikki vilautteleen!
kauhuelokuvissakin sanotaan että älä pyydä semmosta mitä et haluakkaan.Heiii, vilautelkaa lisää! Olis kiva uutena tällä palstalla tietää, millaisia olentoja täällä pyörii. Mutta mä tyhmä katon Dexteriä tässä välissä ja noi linkit aina ehtii vanheta, kun tuun takas Oma vika kai..
Ristiriitaista tietoa, onko vähän epäilyttävää
Olin mää sillon hei jo pilke silmäkulmassa!nyt ei ihan osunu, ehkä 25 vuotta sitten. ei vaan tainnu olla sillon koko kirahvia olemassakaan.
Ja niissä myös pyörii kaikenlaisia olentojakauhuelokuvissakin sanotaan että älä pyydä semmosta mitä et haluakkaan.
En mä ainakaan oo sun naamaa nähnyt, niskan vaanMä olen vilautellut jo
Kuvaa siis
Oi vitsi, mää olin sillon jo tovin ollu huonosti käyttäytyvä teini. Oh the golden memoriesOlin mää sillon hei jo pilke silmäkulmassa!
Jos sääki laitatHeiii, vilautelkaa lisää! Olis kiva uutena tällä palstalla tietää, millaisia olentoja täällä pyörii. Mutta mä tyhmä katon Dexteriä tässä välissä ja noi linkit aina ehtii vanheta, kun tuun takas Oma vika kai..
Etkö muka?En mä ainakaan oo sun naamaa nähnyt, niskan vaan
No en oo nähnytEtkö muka?
Eikös niska ole ihan hyvä
Mut kun.. kun..Jos sääki laitat
No en oo nähnyt
Pakko laittaaMut kun.. kun..
ei.