katelkoot samalla kun leikkelee lisää.Hjuva hjuva, kun löysit jotain mikä helpottaa olotilaa
...mutta kannattais varmaan kuitenkin käydä näyttämässä sitä lekurille .
katelkoot samalla kun leikkelee lisää.Hjuva hjuva, kun löysit jotain mikä helpottaa olotilaa
...mutta kannattais varmaan kuitenkin käydä näyttämässä sitä lekurille .
No eikä..mikä sulla kävi siihen käpälään?katelkoot samalla kun leikkelee lisää.
tähän on melkein aina yhtä helppo vastata.On kovin tylsää.
erilaisia juttuja eri kohtiin, nyt on vaan aikaa korjauttaa vikoja.No eikä..mikä sulla kävi siihen käpälään?
Mielikuvituksen puutetta?On kovin tylsää.
No, entistä ehommaksi vain . Ajan kanssa hyviin lopputuloksiin.erilaisia juttuja eri kohtiin, nyt on vaan aikaa korjauttaa vikoja.
sormi on vuorossa seuraavaksi.
lupaat vaanHaluan daim-kakkua Lupaan ikuisen ja pyyteettömän rakkauteni sille, joka tois mulle semmosta nyt.
Hah! Olen ennenkin langennut noihin, en enäänHaluan daim-kakkua Lupaan ikuisen ja pyyteettömän rakkauteni sille, joka tois mulle semmosta nyt.
Oi, sie nättimys siellä <3! Et mene kyllä vaihtamaan tuota avatartasi...pitää nyt jollain tapaa näkyä kauniit kauriin silmäsi <3Tossa sit mun pärstä myös pariks minuutiks
älä vaan avatarkuvaa vaihda.Tossa sit mun pärstä myös pariks minuutiks
mikä ihmeen daim-kakku.
Ai stana ku nää minuutit tuntuu lyhyemmiltä nyt vanhana, ikinä kerkee mitään
Alkoi hymyilyttään kun sulla on tuossa kuulokkeet ja mullakin on nytTossa sit mun pärstä myös pariks minuutiks
lupaat vaan
Ei ei, kyllä minä olen sanani mittainen. Kakkua saatana!Hah! Olen ennenkin langennut noihin, en enään
Syön ite kakkuni!
Juu, mulla on ne usein korvissa . Paitsi nyt ei oo. Voiskin kuunnella jotain!Alkoi hymyilyttään kun sulla on tuossa kuulokkeet ja mullakin on nyt
Sulla on kauniit, isot silmät
toisaalta. olen oppinu jo ettei kannata aina sanoa että lupaat vaan. tiiä minne joutuu.Ei ei, kyllä minä olen sanani mittainen. Kakkua saatana!