No olipa helevetin lyhyt hetki, nopeus ei aina ole valttia juu noujos majuri uskaltaa naamansa näyttää niin uskallan minäki, mutta lyhyen hetken vaan.
*meni jo*
vai miten täällä kuului ilmottaa.
No olipa helevetin lyhyt hetki, nopeus ei aina ole valttia juu noujos majuri uskaltaa naamansa näyttää niin uskallan minäki, mutta lyhyen hetken vaan.
*meni jo*
vai miten täällä kuului ilmottaa.
En mäkään ehtinytVoisit nyt ees pari minsaa pitää, että ne jotka sattu kirjottaan viestiä sillä hetkellä kun kuvan pistit näkis myös
Enkä mäkään...sikäli mikäli siinä nyt ylipäätänsä oli mitään päätä mitä katellaEn mäkään ehtinyt
minuutit on ihan liian pitkiä oman naaman näyttämiseen.Voisit nyt ees pari minsaa pitää, että ne jotka sattu kirjottaan viestiä sillä hetkellä kun kuvan pistit näkis myös
mulla on muistikuva että sä olisit mun pään nähnyt siinä edellisessä ketjussa.Enkä mäkään...sikäli mikäli siinä nyt ylipäätänsä oli mitään päätä mitä katella
Katokko nää peiliinki vaan sekunteja kerrallaan, toivottavasti osaat ajaa parran näppituntumallaminuutit on ihan liian pitkiä oman naaman näyttämiseen.
...tota...mun muistikuvassa on sitten havaittavissa päättömän kokoinen aukkomulla on muistikuva että sä olisit mun pään nähnyt siinä edellisessä ketjussa.
en kattele peiliin ja osaan ihan ilman peiliä leikellä.Katokko nää peiliinki vaan sekunteja kerrallaan, toivottavasti osaat ajaa parran näppituntumalla
?Onpas vaikeeta keksiä uusi avatar...
Mun taas oli vaikea valita minkä laitanOnpas vaikeeta keksiä uusi avatar...
Se violettitukkanen oli kans söpöMun taas oli vaikea valita minkä laitan
Oli joo, voi se vielä vaihtuakin joskusSe violettitukkanen oli kans söpö
No tällä hetkellä verilettutehtaani kanssa se olis enemmän toi jälkimmäinenNo siis @Dee Dee Ramona mää ajattelin että The All Seeing Eye ois niinku semanttisesti sopivampi ku The Flaming Vulva of Hell, mutta itehän sää tiijät
No tällä hetkellä verilettutehtaani kanssa se olis enemmän toi jälkimmäinen
Kylmä on hyvä lääke usein kipuunkylmäpussi auttaa näköjään ranteeseen paremmin kun särkylääke
Tuisäisäi MajuriToi kuva on pari viikkoa vanha ja poistuu n. 5 minuutin kuluttua
Hjuva hjuva, kun löysit jotain mikä helpottaa olotilaakylmäpussi auttaa näköjään ranteeseen paremmin kun särkylääke