Oot mutta niinpä oon miekin.Oonkohan mä vähän pimeä kun nauran täällä vatsa kippurassa
Oot mutta niinpä oon miekin.Oonkohan mä vähän pimeä kun nauran täällä vatsa kippurassa
Hyvä etten ole ainoaOot mutta niinpä oon miekin.
Mä naureskelen yksinäni täällä.Oonkohan mä vähän pimeä kun nauran täällä vatsa kippurassa
Hyvä etten ole ainoa
Yksin mäkin, lapset vois vähän ihmetellä jos olisivat vieressäMä naureskelen yksinäni täällä.
Saattoi mennä hetkittäin vähän hyppimällä mutta kuitenkin loppuun asti katsoinperäpäistä huolimatta tosi kiva jos joku tuon videon oikeesti on viittinyt katella.
Niin on ja vaihdella niitä ja hymiöitä kun osuu vääräänKännykällä tykkääminen on iha perseestä. Ku tulee painettua väärin tai sit muute vaa vahingossa jotain.
Niin on, miekin oon moooonta kertaa painella väärää nappulaa täälläkin, sit äkkiä pitänyt perua ja painaa oikeaa.Kännykällä tykkääminen on iha perseestä. Ku tulee painettua väärin tai sit muute vaa vahingossa jotain.
iääkn palsta voisi olla vaikkaMie jämähdin palstalle mun piti aikaa sitten jo nostaa pylly tuolista ja lähtee kirjaa lukemaan.
On mäkin joskus lasten aikana naureskellut ja saanut niiltä outoja katseitaMun mies joskus ihmettelee,mitä eukko nauraa vieressä.
iääkn palsta voisi olla vaikka
Avoinna klo 07- 09 ja 17- 21
Halaus, otaha lääkettä ja petiin lepäämään.Pitikö mennä kehuskelemaa ololla?
Oon kai liikaa ollu pystyssä vaik en oo mitää tehnykää ko olo on taas ju jyrän alle jääny. Eikä tää päänsärky helppaa millää
Ottaa se nyt kovillePitikö mennä kehuskelemaa ololla?
Oon kai liikaa ollu pystyssä vaik en oo mitää tehnykää ko olo on taas ju jyrän alle jääny. Eikä tää päänsärky helppaa millää
Tai näin. Likatkin menis ajoissa nukkumaanEi mitään aikarajoituksia kuitenkaan
Tai näin. Likatkin menis ajoissa nukkumaan
Kello 23-07 suljettu
Noku en oo siä kotona. Enkä mä tajunnu et tääl menee koko päivä nii en ottanu lääkkeitä mukaa mut kyl mä täälläkin oon vaa koittanu maata.Halaus, otaha lääkettä ja petiin lepäämään.
klo 03-05
Ai niin joo , äitisi luona oot vissiin. Harmi. Yritähä jaksaa.Noku en oo siä kotona. Enkä mä tajunnu et tääl menee koko päivä nii en ottanu lääkkeitä mukaa mut kyl mä täälläkin oon vaa koittanu maata.