Ai pitää vilkasta tuotaLuin tuo saman tuolta kommentoi uudistusta ketjusta
Ai pitää vilkasta tuotaLuin tuo saman tuolta kommentoi uudistusta ketjusta
Just niimpä tietysti. Kuvilla ei saa leikitellä, ei varmaan muullakaan saa..Sillain sanottiin tuolla kommentoi uudistusta ketjussa kun kuvia vaihtelee niin on huono itsetunto
Miksi noita avataria pitää jatkuvasti vaihtaa? Onko syynä huono itsetunto?Ai miten ?
Saakohan munalla leikkiä?Just niimpä tietysti. Kuvilla ei saa leikitellä, ei varmaan muullakaan saa..
Juu toivotaan. En kyllä todellakaan lähe puolikuntosena rehkimääToivottavasti parannut siihen menessä.
No mutku mä en oikee jaksais. toi ex-anoppi on ihan ihana sellasin pieninä annoksina..Mitäs jo ootte iltaan asti siellä?
No ei varmaan saa Sekin johtuu huonosta itsetunnosta.Saakohan munalla leikkiä?
Niin ei kannata lähtee jos on puolikuntoinen viellä, tekee vaan itelleen hallaa siinä.Juu toivotaan. En kyllä todellakaan lähe puolikuntosena rehkimää
Tuokin voi olla ihan tottaNo mutku mä en oikee jaksais. toi ex-anoppi on ihan ihana sellasin pieninä annoksina..
Siinähän näytettiin peppuakinpäivän piristys. mulle ainakin.
Saa tulla tekeeAtm:lle tekis tämä hyvää:
Pho Ga keitto
Netissä on monenlaisia reseptejä mutta ei sitä mitä mä olen syönyt. En löytänyt.
mulla meni kyllä peräpäät ohi kokonaanSiinähän näytettiin peppuakin
Niin oli.Siinähän näytettiin peppuakin
Ei hätää, se oli miehenmulla meni kyllä peräpäät ohi kokonaan
Olis näyttänyt jotakin muuta. Miesten peput kiinnosta.Ei hätää, se oli miehen
Pyllisti tuossa suht lopussa autolle
Hyvähän se vissiin olis joskus syödä. Ettei häviää muukin ruumis kuin vaan pää.ruokakuvia, tuli mieleen että välillä pitäis varmaan syödäkkin.
Ai kusassu vaikkaOlis näyttänyt jotakin muuta. Miesten peput kiinnosta.