The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Asiasta seitsemänteen. Kuinka moni päästäisi kolmetoistakesäisen viikonloppukylään neljän tunnin matkan taa mitenkään selvittämättä, mitä vastassa on?

Siis jos me ei olisikaan haettu tuota kyläilijää asemalta tai mun tytär olisikin kuusikymppinen karvainen setä. Olisi pikkuneiti pulassa...

Voi saapas ny oikeesti. Kauheesti kinostaa lähtee seikkailemaan bussilla sinne Tampereelle tänään :eek: Antakaa mulle auto, nii päästään lapsen kaa näppärästi kauppaanki sitte. Ajattelin, et käydään tilaamassa pitsaa ruoaks ja iltapalaks teen sille pannaria.

Asiasta seitsemänteen. Kuinka moni päästäisi kolmetoistakesäisen viikonloppukylään neljän tunnin matkan taa mitenkään selvittämättä, mitä vastassa on?

Siis jos me ei olisikaan haettu tuota kyläilijää asemalta tai mun tytär olisikin kuusikymppinen karvainen setä. Olisi pikkuneiti pulassa...
No huhhuh, melkoista tuurillaan leikkimistähän toi on nykypäivänä, jos ei millään ota selkoa vanhempana itse, että mitä nuoriso- osasto on suunnittelemassa ja minne menemässä. Ei niin sinisilmäinen saa olla, viime kädessä se vanhempi kuitenkin on vastuussa lapsen menemisistä...eikä mulla ainakaan ole niin suuria kantavia hartioita sydämestä puhumattakaan että selviäisin kasassa, jos jotain tapahtuisi vain sen takia etten syystä jos toisesta ottanut asioista selkoa...

Onneksi siellä päässä ei tarvitse kenenkään olla pulassa :)

En päästäisi.

• Tykkää
Reactions: famipala ja -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä