The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ole syyslomaa. Joulukuussa on viikon loma. Lomaa ei saa ottaa joulun aikaan niin otan sitten kuun puolivälissä. :cautious:
Mies haluaa johonkin lämpimään mutta en tiedä vielä minne. Ehdotin italiaa mutta sanoi että on liian viileää siellä. :mad:
No eihän tässä ole sinne j- kuuhunkaan kuin ihan pikkanen hetki, joten melkeinhän se lomasi jo kuikuilee nurkan takaa :)

Ja - sulla on onneksi tässä aikaa lähteä muiluttamaan miehen ajatuksia siihen suuntaan, että hän saakin ahaa- elämyksen ja toteaakin pian, että se Italia oliskin oikein passeli lomanviettopaikka :)

No eihän tässä ole sinne j- kuuhunkaan kuin ihan pikkanen hetki, joten melkeinhän se lomasi jo kuikuilee nurkan takaa :)

Ja - sulla on onneksi tässä aikaa lähteä muiluttamaan miehen ajatuksia siihen suuntaan, että hän saakin ahaa- elämyksen ja toteaakin pian, että se Italia oliskin oikein passeli lomanviettopaikka :)
Ajattelin muuttaa miehen mieltä italian suhteen. :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Helvetillinen uusi ruokavalio ja kuntosalirääkki. Sen takia olen niin väsynyt nykyisin etten jaksa olla täällä illalla. Menee nukkumiseksi :sick:
Se on vaa hyvä jos väsyttää :)
Aika pian kroppa tottuu ja kykenet valvomaanki, mut unenlaatu on mulla ainaki paljon parempi silloin kun liikkuu (lue. kykenee liikkumaan).
Ehkä ko mä selätän tän tautini tästä, nii pystyn alottaa taas, ku toi selkä nyt on tuntunu olevan ok jo tovin :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Se on vaa hyvä jos väsyttää :)
Aika pian kroppa tottuu ja kykenet valvomaanki, mut unenlaatu on mulla ainaki paljon parempi silloin kun liikkuu (lue. kykenee liikkumaan).
Ehkä ko mä selätän tän tautini tästä, nii pystyn alottaa taas, ku toi selkä nyt on tuntunu olevan ok jo tovin :)
Treineri on löytänyt hyvin mun kropan kipukohtia. Lihaksia vahvistamalla myös kroppakivut vähänee ja saan lääkkeiden käytön minimoitua (y)

Treineri on löytänyt hyvin mun kropan kipukohtia. Lihaksia vahvistamalla myös kroppakivut vähänee ja saan lääkkeiden käytön minimoitua (y)
Dodih, kuulostaapas äärimmäisen hyvältä! Ja todellakin oikeeseen suuntaan on tuo treinerisi sua viemässä eli kohti hyväkuntoista ja entisestään jaksavampaa äksöntsäksön Toffosta :)! Hiljaa hyvää tulee eli maltilla ja rauhassa uusia asioita omaksuen ja ennen kaikkea uudesta kropasta ja elämästä nauttien :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä