The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..no huh heijakkaa, kello on salakavalasti sihkuttanut turhankin vikkelästi uuden päivän puolelle eli se on mun aika kiittää isosti hyvästä seurasta :) ja lähteä hiippailemaan toivottavasti rauhallisia ja sängyssä pitäviä unikuvia kohti :D

Ootte te kaikki kyllä niin ainutlaatuisen ihastuttavia, hyvin ootte valloittaneet oman paikkanne mun pumppuosastosta - ettäs tiiätte :)(y):love::love:

Hyvää yötä, näe kauniita unikuvia ja nuku hyvin :)*pus*

Plääh, ei se o hajuvedestä kiinni. Tottakait Bond osaa vokotella misun kuin misun, ei sitä kait muutoin agentiksi edes pääse?
Mut koska hän on alan mies, niin tuskin hoitaa hommat Turkulaisen seksioppaan mukaan:
Sisään
Ulos
Toistetaan tarvittaessa

Veikkaan, että hän hoitaa vällyhommat ns. pidemmän kaavan mukaan jolloin touhuun kuluu aikaa.
Mistä hän löytää sen rauhallisen hetken?
Vai vakoileeko pahikset Bondia ja tuumivat, että ei räjäytetä maailmaa ihan vielä koska Bond on petipuuhissa?

vierailija
onneksi chuck norris on sentään varmasti olemassa.
Mitä ihmettä − suomalaismies vaihtoi nimensä David Hasselhoffiksi! - Studio55.fi
Hullunkurinen idea syntyi kuusi vuotta sitten muutaman neuvoa-antavan siivittämänä. Sotkamolaismies ja hänen ystävänsä olivat lopen kyllästyneitä jatkuviin työpuheluihin. Kaksikko sai päähänsä vaihtaa nimensä, jotta pärinä vaimentuisi edes hetkeksi.
Villestä* tuli nuoruuden tv-idolin Ritari Ässän mukaisesti David Hasselhoff, kaverista Mihail Gorbatšov.
Mä voisin ottaa Vladimir Putin uudeksi nimeksi:unsure: Olis kova juttu

Tämä on mahtava Elviksen kappale
Elviksen hyviä kappaleita jos alkaa kuuntelemaan, niin hommaan saa varata vuorokauden. Seuraava vuorokausi menee Beatlesin parissa.

Jos siihen ryhdytään, niin sun kandee muuttaa tänne, sohvalla on tilaa. Mut ota eväät mukaan koska poikamiesäijän muonakaapin varustelu ei aina täytä naarasotuksen laatuvaatimuksia.

Mut tossa on mun suosikkini Elvikseltä:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä