The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuten. Tämän päivän aikan tehtiin semmonenkin terävä ja kallisarvoinen huomio että. On ilo katsoa ja sattumalta olla asiakkaana sellaiselle ammattilaiselle, joka oikeasti arvostaa omaa ammattiaan, kantaa omaa ammattitaitoaan ylpeydellä ja on asiakaspalvelussaan aivan omaa huippuluokkaansa :).

Se kun näkyy kauas, tykkääkö työstänsä vai ei. Ilo oli vain seurata toisen työskentelyä ja sitä silmien tuiketta ja tekemisen paloa :). Ja kyllä - me molemmat avattiin sanainen arkkumme ja kiitettiin ei ainoastaan saamastamme palvelun tasosta vaan myös siitä, että oman itsensä arvostus sekä ammatti- ilo välittyi niin aidosti ja kauniisti :). Tämän päivän aikana laitettiin muuten aika monelle ihmiselle positiivista palautetta omasta panoksestaan :).

Ja sekin tuntui todella hyvältä :)
 
Muuten. Tämän päivän aikan tehtiin semmonenkin terävä ja kallisarvoinen huomio että. On ilo katsoa ja sattumalta olla asiakkaana sellaiselle ammattilaiselle, joka oikeasti arvostaa omaa ammattiaan, kantaa omaa ammattitaitoaan ylpeydellä ja on asiakaspalvelussaan aivan omaa huippuluokkaansa :).

Se kun näkyy kauas, tykkääkö työstänsä vai ei. Ilo oli vain seurata toisen työskentelyä ja sitä silmien tuiketta ja tekemisen paloa :). Ja kyllä - me molemmat avattiin sanainen arkkumme ja kiitettiin ei ainoastaan saamastamme palvelun tasosta vaan myös siitä, että oman itsensä arvostus sekä ammatti- ilo välittyi niin aidosti ja kauniisti :). Tämän päivän aikana laitettiin muuten aika monelle ihmiselle positiivista palautetta omasta panoksestaan :).

Ja sekin tuntui todella hyvältä :)
se näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.
 
se näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.
Monesti se onkin sitä negatiivista.
Asiakkailtakin, haukkua osataan enemmän kuin kehua.
 
se näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.
Hei, toi on muuten niin totta, että liian harvoin saa sitä palautetta omasta tekemisestään ja osaamisestaan. Mutta - mä oon sitä mieltä, että kun on sitä kerran saanut niin - kappas vaan ja hupsista keikkaa :) - sitä osaa myös itsekin laittaa kiertoon puoli huolimattomasti eli helposti :)

Palautetta pitää aina saada, sitä huonoakin jos kerran siihen on aihetta - koska se kehittää ja pistää korjaamaan ja muuttamaan asioita :). Ja se positiivinen, ansaittu palaute - se lämmittää niin isosti suurella liekillä, että se pistää väkisinkin hymyilyttämään pidemmäsikin aikaa :)

Mäkin tiiän sen ihan omakohtaisesti :), se tuntuu niin hyvältä...
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä