No joo ei nappaa.mä kattelen tota oisella silmällä
http://www.iltapulu.fi/tv/The+X-Files:+Usko+koetuksella
Äkkiä karkuunMusta aukko ammottaa tännekkinpäin
se näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.Muuten. Tämän päivän aikan tehtiin semmonenkin terävä ja kallisarvoinen huomio että. On ilo katsoa ja sattumalta olla asiakkaana sellaiselle ammattilaiselle, joka oikeasti arvostaa omaa ammattiaan, kantaa omaa ammattitaitoaan ylpeydellä ja on asiakaspalvelussaan aivan omaa huippuluokkaansa .
Se kun näkyy kauas, tykkääkö työstänsä vai ei. Ilo oli vain seurata toisen työskentelyä ja sitä silmien tuiketta ja tekemisen paloa . Ja kyllä - me molemmat avattiin sanainen arkkumme ja kiitettiin ei ainoastaan saamastamme palvelun tasosta vaan myös siitä, että oman itsensä arvostus sekä ammatti- ilo välittyi niin aidosti ja kauniisti . Tämän päivän aikana laitettiin muuten aika monelle ihmiselle positiivista palautetta omasta panoksestaan .
Ja sekin tuntui todella hyvältä
Monesti se onkin sitä negatiivista.se näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.
Ehkä kannattaa käydä.lääkäriin se on mentävä minunkin. yli kuukaus sitten leikattua rannetta särkee päivä päivältä enemmän.
ajan kans on oppinut et jos kaik on hiljaa niin hyvin on toimittu.Monesti se onkin sitä negatiivista.
Asiakkailtakin, haukkua osataan enemmän kuin kehua.
Hei, toi on muuten niin totta, että liian harvoin saa sitä palautetta omasta tekemisestään ja osaamisestaan. Mutta - mä oon sitä mieltä, että kun on sitä kerran saanut niin - kappas vaan ja hupsista keikkaa - sitä osaa myös itsekin laittaa kiertoon puoli huolimattomasti eli helpostise näkyy jo kauas et tykkääkö joku työstään. työntekijä arvostaa kehuja. minut työnjohtaja otti luokseen kun tien päältä tulin ja sanoi et asiakas soitti. pelkäsin jo pahinta. mut oli soittanut ja sanonut et loitavaa, homma toimi ja poika teki hyvän työn, liian harvoin sitä positiivista palautetta tulee.
Tuokin on totta.ajan kans on oppinut et jos kaik on hiljaa niin hyvin on toimittu.