The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja tuituisäisäi koko köörille ja äärimmäisen letkeetä ja rentoa ja hassunhauskaa lauvantai- illan jatkumoa just Sulle :)!*huiskuttaa*

Tiiättekö muuten yhden jutun :)? Ette tiiä, niin mä kerron sen justnytheti.

Mä sitten niin gauhianpaljo rakastan ihmisiä :) <3. Oikeesti - on ihana olla ihmisten kanssa, ihmisten seassa. Vuorovaikutuksessa :). Mä saan niin paljon voimaa teistä, iloa ja riemua ja sitä energiaa ja pirtsakkuutta :). Ette tiiäkään mimmosia voimanlähdepakkauksia oottekaan <3!

Ihan huikeen mahtava (laimeuden huippu mutta kun oikeita ylisanoja ei tähän nyt löydykään) päivä takana :). Seura parasta mahdollista, kierrelty ja kaarreltu, puhua kälkätetty, käyty vieraisillakin ilahduttamassa ja ennen kaikkea yllättämässä ja nautittu elämästä :)

Käytiin muuten täpötäydessä leffasalissakin - oma mahtava tunnelmansa muuten siinäkin :) - ja nautittu yllättävän hyvästä kakkososasta :). Raflakierros saa nyt odotuttaa seuraavaan kertaan, huomenna maisemanvaihdosta itse kullakin joten loppuilta menee ihan villasukissa tassutellessa ja höpistellessä ja musaa kuunnellessa :)...kohta laitetaan iltapalakokkaukset tulemaan, jotta masuillakin on bueno olla :)

Kyllä vain, elämä maistuu makialta :) - toivottavasti sunkin :)
Ennenkin tullut mieleen, tuot miun mieleen yhen ihanan ihmisen ja jos olet sinnepäinkään yhtä ihana (varmasti oot) niin haluaisin hallaa ruttauttaa sua nyt :)
Niin iloinen, eikö ylitsepursuavan iloinen ja kaikessa näkyy aina vähintään se hopeinen pilvenreunus jne :)
Ilo lukea juttujasi täällä :)

...vai unilääkkeistä täällä horistaa. Ne on kyllä ihan syvältä, tai niissä on joku toimintavika suhteessa meikäläiseen:barefoot:...tai no, eipä mulla ole kuin parisen hassua kokeilukertaakaan takana mutta ne kyllä riittivät, kun pillerinpahalaiset saivat mut tikittämään kahta kamalammin eli ei tarvinnut todellakaan nukkua ollenkaan...

Väistelen semmosten käyttöä jatkossakin parhaan kykyni mukaan eli väsytän itteni päivän aikana touhuamalla ja liikkumalla ja happeilemalla :)...ja olematta märehtimäti kaiken maailman murheita, kun ei ne siitä sen kummoseksi kuitenkaan muutu vaan kuuluvat kuvioon just siihen tilanteeseen mitä oon läpikäymässä, jos niikseen tulee :) (tosin eihän tuo todellakaan aina toimi mutta - ihminen se mäkin vaan olen :))

Ennenkin tullut mieleen, tuot miun mieleen yhen ihanan ihmisen ja jos olet sinnepäinkään yhtä ihana (varmasti oot) niin haluaisin hallaa ruttauttaa sua nyt :)
Niin iloinen, eikö ylitsepursuavan iloinen ja kaikessa näkyy aina vähintään se hopeinen pilvenreunus jne :)
Ilo lukea juttujasi täällä :)
:barefoot:..öh..:oops:..no kuule - ootko valmis :)...mie otan oikein ison ja leveän halausasennon ja ...rutistan sua takas :)

Kiitos kauniista sanoista :) - oon varmaan sanonut tämän jo niin monesti mutta kun se vain pitää paikkansa - te kaikki ootte niin ihania ihmisiä, niin mikäs tässä on munkaan ollessa :)<3...superhyperhuippuseura se pistää kukkimaan:love:(y)

• Tykkää
Reactions: epek
ei kossusta päänsärkyä tule. omien kokemuksien mukaan kossusta ei tule kankkusta jos vichyn kaa nauttii. mut jos yhdenkin paukun limuun tekee niin aamukuolema on taattu.
Kokeilenko ja kerron sitten :D

Kun en noita viinoja muutenkaan juo :D

muoks. tuonkohan takia ex-appikin joi viinan aina veden kanssa :D

muoks. 2 ja jos ei tulisi päänsärkyä, veikkaisin ainakin sitä kovaa humalaa :D

hirveen, hirveen humalassa.

muoks. 3 en siis ole nyt kuitenkaan humalassa :D

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä