The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Luojan kiitos ei tällä kertaa. Kaveri porukoiden pikkupitäjästä ilmotti et kylillä on pitkästä aikaa alettu juoruilemaan musta o_O Pikkukylän juorut on niin so last season enkä tajua miten vieläki jaksaa vaivata päätänsä mun asioilla, vaikken oo asunu siellä enää moneen vuoteen.
voi kuule, et edes käsitä kauanko juorut jatkuvat. jotenkinhan niiden on saatava siellä sisältöä elämään.

Mua hämmästyskummastuttaa jos pitää kalenterista kattoa milloin on aika mennä treffeille?

Jos Peppini pyytäis mua treffeille, niin olis kyl aika noloa sanoa, et sorry peipi, tän vuoden treffikiintiöni on täynnä, mut varaatko ajan ens maaliskuulle?
Naisille se ei ole niin helppoa kuin miehille :D

Nainen
Mies

Keskustelu nro 1.
Lähtisit.. Joo! ..kö treffeille?
--> Treffit

Keskustelu nro 2.
Lähtisitkö joskus vaikka kupilliselle kahvia? Tai voitais mennä syömäänkin jonnekkin ravintolaan? *silence* Tai mieluiten tekisin itse ruuan ja mentäis sitten kävelylle katsomaan auringonlaskua? Elokuvissakin pyöris nyt hyvä leffa? Hei, mutta tuohan on kiva idea! Siis mennäänkö? Minne?? Öööö no johonkin noista? Juu katotaan sitä myöhemmin, kuullostaa kivalta Eli..?? Hei katsoitko eilisen salkkarit? Siinä oli se yksi.. bla bla bla...
????? wtf?
--> Tä?

:D

No ei aina tietenkään pysty lähtemään, enhän miekään vois lapsia yksinään jättää, melko pieni tuo ikkuna milloin vois ees treffailla.

• Tykkää
Reactions: famipala
Naisille se ei ole niin helppoa kuin miehille :D

Nainen
Mies

Keskustelu nro 1.
Lähtisit.. Joo! ..kö treffeille?
--> Treffit

Keskustelu nro 2.
Lähtisitkö joskus vaikka kupilliselle kahvia? Tai voitais mennä syömäänkin jonnekkin ravintolaan? *silence* Tai mieluiten tekisin itse ruuan ja mentäis sitten kävelylle katsomaan auringonlaskua? Elokuvissakin pyöris nyt hyvä leffa? Hei, mutta tuohan on kiva idea! Siis mennäänkö? Minne?? Öööö no johonkin noista? Juu katotaan sitä myöhemmin, kuullostaa kivalta Eli..?? Hei katsoitko eilisen salkkarit? Siinä oli se yksi.. bla bla bla...
????? wtf?
--> Tä?

:D

No ei aina tietenkään pysty lähtemään, enhän miekään vois lapsia yksinään jättää, melko pieni tuo ikkuna milloin vois ees treffailla.
Me ollaan monimutkaisia. :D
Miehet taas helppoja. :whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä