Yks kaveri pyysi kerran kiinalaisessa ravintolassa tikkuja, ja tarjoilija toi tulitikkurasian. Sit se vaan söi haarukallaMä söin tänään kepeillä vietnamilaista ruokaa.
Yks kaveri pyysi kerran kiinalaisessa ravintolassa tikkuja, ja tarjoilija toi tulitikkurasian. Sit se vaan söi haarukallaMä söin tänään kepeillä vietnamilaista ruokaa.
EhkäPassais käydä useammin.
no voi vittu ja vaik mä kuinka uhkailin lähetttää muille korstoja kylään jos ei anna sulle sitä sivuu. sorry mut ketjulaiset on niin jääräpäistä sakkia. mut ei siin nyt mennään tsiigaa movie. straight outta muthaphukin compton.En, sillä kuntoni oli senverta heikko silloin, etten jaksanu kisailla sen sivun neitsyydestä ja joku muu sen sit vei
Onko hän 12v?Yks tyyppi töissä on alkanut kiusaa mua. Vetää ponnarista ohi kulkiessaan ja tökkii selkään.
Et oo kouluttanu sitä tarpeeksiPiällymiehenä mokoma vaan vahtii töitä
Niin ne tahtoo olla. Mä voin kantaa puut.Piällymiehenä mokoma vaan vahtii töitä
Olipa veltto mirriPiällymiehenä mokoma vaan vahtii töitä
Mulla on suklaapalleroita.
Taitaa olla sillä tasolla.Onko hän 12v?
Yks kaveri pyysi kerran kiinalaisessa ravintolassa tikkuja, ja tarjoilija toi tulitikkurasian. Sit se vaan söi haarukalla
Ens kerralla voi kysyä syömäpuikkoja.Yks kaveri pyysi kerran kiinalaisessa ravintolassa tikkuja, ja tarjoilija toi tulitikkurasian. Sit se vaan söi haarukalla
Jos se talvella heittelee sua lumppareilla ni sit ainaki on varmaaTaitaa olla sillä tasolla.
On mun ikäluokkaa.
Papan patukoista ja noista muista tulee jotakin tuhmaa mieleen.Mulla on näitä
Luojan kiitos ei tällä kertaa. Kaveri porukoiden pikkupitäjästä ilmotti et kylillä on pitkästä aikaa alettu juoruilemaan musta Pikkukylän juorut on niin so last season enkä tajua miten vieläki jaksaa vaivata päätänsä mun asioilla, vaikken oo asunu siellä enää moneen vuoteen.Ämpäristäkö kajahtaa?
niinkö luulet, haluatko tulla keskusteleen haukun kaa et tehäänkö salaatia vai piffiäTuohan on nyt ihan normaalia
Kai se haukkukin haluaa että sille puhutaan eikä vaan hiljaa olla
Ja mikä parasta, ei tule vänkäämistä tai riitaa
Ja sen jälkeen kipuaa pesutornin päälle kyttäämään minnuu kun oon suihkussaKissa lupas hoitaa lämpimässä makoilun jos sinä kannat puut ja veden?
Pitää varoa. Tiedä vaikka tuo lunta sisään asti. On huoltomies.Jos se talvella heittelee sua lumppareilla ni sit ainaki on varmaa
Voi hyssykät, no ainaki ite älysit paetaLuojan kiitos ei tällä kertaa. Kaveri porukoiden pikkupitäjästä ilmotti et kylillä on pitkästä aikaa alettu juoruilemaan musta Pikkukylän juorut on niin so last season enkä tajua miten vieläki jaksaa vaivata päätänsä mun asioilla, vaikken oo asunu siellä enää moneen vuoteen.
Jaa eikö oo vauvaa näkyny?Ei musta ookkaan hetkeen juoruiltu siellä, viime talvena olin kuulemma raskaana
Se haluu nähä tissitJa sen jälkeen kipuaa pesutornin päälle kyttäämään minnuu kun oon suihkussa