Mä meen 5 min sisälläMinunkin pitäisi mennä suihkuun. Ei jaksaisi. Pääkoppa "jumissa".
Mulla on silmät jumissa ja silmäpussejakin tullut yön aikana
Ehkä johtuu siitä kun nukkui niin hyvin, en tiedä.
Kylmää vettä päälle tai kurkunsiivut silmiin
Mä meen 5 min sisälläMinunkin pitäisi mennä suihkuun. Ei jaksaisi. Pääkoppa "jumissa".
Päähän, silmiin ja niskaan koskee. On omituinen olo. Liekkö univelalla ja uniapnealla vaikutusta. Jossain vaiheessa olo helpottuu vähän. Mutta kun pitäisi mennä kauppaan. Menen myöhemmin suihkuun. Ellei joku vie mua nyt suihkuun.Mä meen 5 min sisällä
Mulla on silmät jumissa ja silmäpussejakin tullut yön aikana
Ehkä johtuu siitä kun nukkui niin hyvin, en tiedä.
Kylmää vettä päälle tai kurkunsiivut silmiin
mulla on kyllä tapana syödä kurkkua eikä silmille vipata.kurkunsiivut silmiin
Voi johtua noistakinPäähän, silmiin ja niskaan koskee. On omituinen olo. Liekkö univelalla ja uniapnealla vaikutusta. Jossain vaiheessa olo helpottuu vähän. Mutta kun pitäisi mennä kauppaan. Menen myöhemmin suihkuun. Ellei joku vie mua nyt suihkuun.
KimppasuihkuHuomenta.
Sain nukuttua puol 11 saakka. Onneks. Tosin heräilin kyllä yöllä, mut silti. Nyt kahvia ja sit ite kans pitäis raahautuu suihkuu..
Ensin silmille ja sitten leivälle.mulla on kyllä tapana syödä kurkkua eikä silmille vipata.
Niin mullakin enkä itse asiassa ole tuota koskaan kokeillutmulla on kyllä tapana syödä kurkkua eikä silmille vipata.
Kuulostaa hyvältä. En jaksais millää ite pestä mun hiuksiaKimppasuihku
Nou hätä. itelles@Amelie Le Mort älä ota niin "vakavasti" mitä tuolla toisessa ketjussa kirjoitan
Kunhan vähän hämmennän
Ai jaa. Eikö sulla ole lyhyempi kuin mulla?Kuulostaa hyvältä. En jaksais millää ite pestä mun hiuksia
On mut ku tää tauti tekee ihan voimattomaksi.. Tuu vaa peseeAi jaa. Eikö sulla ole lyhyempi kuin mulla?
Voin pestä.
*etsii bussiaikataulua*On mut ku tää tauti tekee ihan voimattomaksi.. Tuu vaa pesee
Tästä mennyt jo 20 min ja edelleen olen tässäMä meen 5 min sisällä
Ei mutta just nyt meenJoko työ menittä suihkuun?
Mä vasta meenTulinpa suihkusta