Tiedäppä niin.On tarina totta tai ei niin siihen on helppo uskoa aina milloin ton saundin kuulee.
Rokki on saundia.
Mä jos joutuisin antamaan maanantaina pissinäytteen niin varoitus olis ollu hyvä tulla jo eilen. Jos siis meinaa saada tulokseksi muutakin kuin witusti wiinaa.Tosiaan lääkäri vähä kummasteli, että ei otettu tiistaina mitään kokeita, mutta kuittas sen sitte heti perään, että ehkä tää lääkäri LUULI kivun johtuvan siitä, mutta ei oo normaalia tollanen lämpöily ja joku tulehdus on pakko olla jossain.
Nielussa oli peitteitä, kysy kauan ollu kurkku kipeenä, totesin ettei oo. Otettii siis nieluviljelyki.
Nyt ollaan tirpan kaa kotona. Oottelen et lääkäri soittaa ja kertoo löydöksistä, joita ei toivottavasti oo. Sit maanantaina meen vie uusiks verikokeille, katotaan kilpparit ja sitte pissin purkkii. Ku noita ei voinu enää ottaa, ku pitää saada lähtee ennen aamu kymmentä.
Se oli muuttanu se terveystalo, eikä meinattu löytää sitä ko paniikissa kiireellä sitä metsästin, myöhästyinkin 2 minuuttia, onneks ajat oli muutenki myöhässä Sit ku niillä on remppa kesken, niin siellä huoneessa ko otettii sydänkäyrää nii oli varmaa 15 astetta vaa lämmintä. Hrrr....
Niinpä ja varmuudeksi ei voi mitään tehdä.Tosiaan lääkäri vähä kummasteli, että ei otettu tiistaina mitään kokeita, mutta kuittas sen sitte heti perään, että ehkä tää lääkäri LUULI kivun johtuvan siitä, mutta ei oo normaalia tollanen lämpöily ja joku tulehdus on pakko olla jossain.
Nielussa oli peitteitä, kysy kauan ollu kurkku kipeenä, totesin ettei oo. Otettii siis nieluviljelyki.
Oottelen et lääkäri soittaa ja kertoo löydöksistä, joita ei toivottavasti oo. Sit maanantaina meen vie uusiks verikokeille, katotaan kilpparit ja sitte pissin purkkii.
Mä sain ite päättää sen ajan. Oisin voinu mennä vaikka tiistainakiMä jos joutuisin antamaan maanantaina pissinäytteen niin varoitus olis ollu hyvä tulla jo eilen. Jos siis meinaa saada tulokseksi muutakin kuin witusti wiinaa.
Ei tietty. Mut ei toi lääkäri voi oikee kolleegaansakaa alkaa kauheesti haukkumaan, kyl mä senkin ymmärrän. Mut jos ens viikolla ihmettelis sitä kannetta/valitusta, että miten se tehään.Niinpä ja varmuudeksi ei voi mitään tehdä.
Pääasia että nyt tehtiin paremmin josko vaikka löytyis syykin
Nyt neitokainen kerrohan milloin olet viimeksi jaksanut kuunnella mielestäsi huonoa saundia kahta sekuntia kauemmin? Se saundi nimittäin on Yön ja Yölinnun ero Tai AC/CD:n ja Martti Metsäkedon välinen ero. Vaikka kaikki vetäisivat samoilla kamoilla.Tiedäppä niin.
Aina ei muista noita "vanhempia" hyviä biisejä.
Okke, mulla on vähän vaikeempi pipiKeuhkoputkentulehdus. Ei onneks keuhkokuumetta.
En mä kuuntele huonojaNyt neitokainen kerrohan milloin olet viimeksi jaksanut kuunnella mielestäsi huonoa saundia kahta sekuntia kauemmin? Se saundi nimittäin on Yön ja Yölinnun ero Tai AC/CD:n ja Martti Metsäkedon välinen ero. Vaikka kaikki vetäisivat samoilla kamoilla.
Oh god, toivottavasti en.Ihan kuin mä. Oletko minä?
HyväHehee, soittivat siivousfirmasta ja tulevat tiistaina siivoomaan mun kämpän.
Rupeevat ravaamaan täällä kahdesti kuukaudessa
Ei nykyään oo hyviä biisiäEn mä kuuntele huonoja
Sitä kahta sekuntia kauempaa
*hali*Okke, mulla on vähän vaikeempi pipi
On niitä nykyäänkin vieläEi nykyään oo hyviä biisiä
Ei kaikkea voi muistaaAhhahaa, hitto että repesin muute tänään. Veli soitti et hän käy vaihtamassa auton ja lähtee sitten ajelemaan tänne päin hakemaan mua. Olin silleen et "kuule rakas veli, ihan kiva, mut sun oli kyllä tarkotus hakee täältä mut vasta viikon päästä..."
HyväOnnea on Mummo.
Jos vaikka sais vähän levättyä ku pojat ei oo riekkumassa.
uudella autolla on kiva ajella vaikka sitten joutuis tekosyitä keksimään.Ahhahaa, hitto että repesin muute tänään. Veli soitti et hän käy vaihtamassa auton ja lähtee sitten ajelemaan tänne päin hakemaan mua. Olin silleen et "kuule rakas veli, ihan kiva, mut sun oli kyllä tarkotus hakee täältä mut vasta viikon päästä..."