Sama täällämulle näkyy toi musta-aukkopitsi jolla on viskipullo kourassa
Mulla oli sellaset ohkaset mustat caprimittaset housut ja Lukko t-paita. En taida lähteä niissä..Riippuu yöpuvusta
mulle näkyy toi musta-aukkopitsi jolla on viskipullo kourassa
juu, älä lähe lukkopaidassaMulla oli sellaset ohkaset mustat caprimittaset housut ja Lukko t-paita. En taida lähteä niissä..
Onko sulla peräpukamia, äkäinen ripuli vai mikä tää juttu on?
Se sun yöllä laittama biisi oli kans ihanaKattokaas ja ihmetelkää, kirahvi on hereillä. Kekkuiloin vaan kolmeen asti. Yhdeks pitäis olla ihmistäytyneenä teatterivalmiudessa, kääk. Mitenhän mahdan selvitä.
Ja tässä teille hempeä aamubiisi, koska l-koodin soundtrackit on vaan niin huikeita.
kas kun meillä ei jostain ihmeen syystä ole oikeuttaa kirjottaa reseptiäJa mitä ihmettä sillä lääkärillä tekee, ko palstalta on tullu jo kaiken kattavat diagnoosit.
Nevöevö. Kahviki maistuu mutsilla pahalta jos sen joutuu juomaan kärppäkupista.juu, älä lähe lukkopaidassa
laita mieluummin tämmänen
meitsöri on syöny hippasen liikaa tsiliäOnko sulla peräpukamia, äkäinen ripuli vai mikä tää juttu on?
Ei oo valelääkärilläkään. Mut jos se siihen pystyy, niin pystytään mekinkas kun meillä ei jostain ihmeen syystä ole oikeuttaa kirjottaa reseptiä
Mulla olis vaan teepaita ja pikkaritMulla oli sellaset ohkaset mustat caprimittaset housut ja Lukko t-paita. En taida lähteä niissä..
Eihän siellä tarvis ees mennä käymään. Keuhkokuume oli selvä diagnoosi, mut oisko täällä ihmistä joka vois antaa hoito-ohjeet ja antibiootit?Ja mitä ihmettä sillä lääkärillä tekee, ko palstalta on tullu jo kaiken kattavat diagnoosit.
Mä nukun normaalisti pelkillä alushousuilla. Mut vähän oli vilu illalla ja yöllä nii nyt oli yöppäri.Mulla olis vaan teepaita ja pikkarit
Mä niin arvasin, että sää tykkäät siitäSe sun yöllä laittama biisi oli kans ihana
mulla ei valtuudet riitä muuhun kuin perinteisiin hoitokeinoihin: sauna viina ja tervaEihän siellä tarvis ees mennä käymään. Keuhkokuume oli selvä diagnoosi, mut oisko täällä ihmistä joka vois antaa hoito-ohjeet ja antibiootit?
Onko sulla peräpukamia, äkäinen ripuli vai mikä tää juttu on?
Tsemppiä! Ja jos eivät ala tutkia kunnolla, anna tirpan rauhassa riehuaMut joo. Nyt mä lähen kattoo onko siellä taas valelääkäri, vai saisko jo jotain hoitoa/tutkimuksia. Toivottavasti tirppa ei revi kaikkia lääkärin tarvikkeita alas
juu, älä lähe lukkopaidassa
laita mieluummin tämmänen
siinä toinen joka ei ymmärrä lätkästä mtn
Onk toi joku kriinpiis tai animalia?
Mua ei kiinnosta lätkä pienimmässäkään määrin. Ei liiga eikä myöskään ämmämmät tai olimpialaiskiekko.siinä toinen joka ei ymmärrä lätkästä mtn