The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en vieläkään tajua kuin ne ei antanu sulle ruokaa siellä.
No ku mä odotin et pääsen sinne CT-kuvaukseen, nii pitää olla syömättä ja sitte piti oottaa niitä tuloksia, että jos joutuu tekeen jotain niin sitte ei saa olla syöny. Ja kun mähän lähdin sinne kotoa 9 aikaa oman terkan kautta ja ku mulla oli samaan aikaa niitä vattakipuja nii mä en saanu syödä mitään.

Mut mua huvittaa vieläki ku kaveri tuli hakee ja olin ihan pihalla :D Okei ei oo hauskaa olla lääkepöllyissä, mut oli se ehkä vähän huvittavaa.

Mun äikkämaikka aina tarjos mulle korkeintaan seiskaa. Hän oli vitun hämästynyt kun aineeni oike3esti tuli takaisin arvosanalla 93/100 Niist vitun adiikkteeveista huolimatta.
Mää haluaisin törmätä mun yläasteen äidinkielen opettajaan ja näyttää sille, et mun kurassiarvosanojen keskiarvo lukiossa on 8,5 siitä huolimatta, että peruskoulutodistuksen keskiarvo oli 6 ja äikän numero 5.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En ite ainakaan, ei ne täälä etelässä ikinä ole sellaisia kuin lapissa.

Tuuleton pilvetön yö, kuu paistaa ja pakkasta 20 astetta, liikautat vähän jalkaas niin hanki narisee. Revontulet kun tulee niin ne tuntuvat tulevan maahan asti ja niistä lähtee ääntä. Lähtee ääntä joo, jännää huminaa tms. Ei tartte taskulamppua kun revontulet valaisee koko tienoon.

Juu, en mee täälä kattelemaan.

• Tykkää
Reactions: famipala
Revontulia on näkynyt viime yönä koko maassa. Vielä ensi yönä revontulia näkyy, mutta sitten taivaalla hiljenee, kertoo MTV:n meteorologi Liisa Rintaniemi.

– Revontulia näkyy nyt paljon, koska auringolla on meneillään aktiivinen jakso, sanoo Rintaniemi.

– Myös ensi yönä revontulia voi nähdä eteläisintä Suomea myöten, mutta viikonloppuna esiintyvyys pienenee.

Revontulia näkee yleisimmin pohjoisessa, mutta nyt niitä on on näkynyt myös etelässä. Lukijoiden kuvia revontulista on muun muassa Tuusulasta.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lukijoiden-hengastyttavat-kuvat-talta-nayttivat-revontulet-viime-yona/5349816

Aika hienoja kuvia :)

Että mua nyppii kun töppösormet osuu ihan vääriin kohtiin :devil:

Äsken yritin saada Majurin kommenttiin "hauska"-merkintää niin heti seitsemäs kerta onnistui. Vuoron perään tuli "en tykkää" ja "ihana". Myös kirjoittamiseen menee aikaa kun menee päin vittua sekin. Bussi on nussi ja pikku on pillu.

Palstailen luurilla.

Että mua nyppii kun töppösormet osuu ihan vääriin kohtiin :devil:

Äsken yritin saada Majurin kommenttiin "hauska"-merkintää niin heti seitsemäs kerta onnistui. Vuoron perään tuli "en tykkää" ja "ihana". Myös kirjoittamiseen menee aikaa kun menee päin vittua sekin. Bussi on nussi ja pikku on pillu.

Palstailen luurilla.
mullon samaa vikaa ihan koneellakin, mitähän lajia mun sormet sitten on ?:confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä