Samaa pyysi pentunikin, mutta annoin vain laskunAnna rahaa.
Samaa pyysi pentunikin, mutta annoin vain laskunAnna rahaa.
Mää en vieläkään tajua kuin ne ei antanu sulle ruokaa siellä.Noo, lähetää nyt kuitenkin sillä oletuksella liikkeelle ettei mun tarvii mennä sinne. Viimeks olin siellä 48h kahella leivällä ja niin täynnä lääkkeitä etten meinannu tajuta vielä kotiin lähtiessäkään mitä tapahtuu.
No ku mä odotin et pääsen sinne CT-kuvaukseen, nii pitää olla syömättä ja sitte piti oottaa niitä tuloksia, että jos joutuu tekeen jotain niin sitte ei saa olla syöny. Ja kun mähän lähdin sinne kotoa 9 aikaa oman terkan kautta ja ku mulla oli samaan aikaa niitä vattakipuja nii mä en saanu syödä mitään.Mää en vieläkään tajua kuin ne ei antanu sulle ruokaa siellä.
Mun äikkämaikka aina tarjos mulle korkeintaan seiskaa. Hän oli vitun hämästynyt kun aineeni oike3esti tuli takaisin arvosanalla 93/100 Niist vitun adiikkteeveista huolimatta.Äidinkielen kurssikoe. Lukiossa siis oon. Mikä susta tulee isona?
Tuotapa ei aina täälä ainakaan huomaaMun äikkämaikka aina tarjos mulle korkeintaan seiskaa. Hän oli vitun hämästynyt kun aineeni oike3esti tuli takaisin arvosanalla 93/100 Niist vitun adiikkteeveista huolimatta.
Mää haluaisin törmätä mun yläasteen äidinkielen opettajaan ja näyttää sille, et mun kurassiarvosanojen keskiarvo lukiossa on 8,5 siitä huolimatta, että peruskoulutodistuksen keskiarvo oli 6 ja äikän numero 5.Mun äikkämaikka aina tarjos mulle korkeintaan seiskaa. Hän oli vitun hämästynyt kun aineeni oike3esti tuli takaisin arvosanalla 93/100 Niist vitun adiikkteeveista huolimatta.
Öitä, koita saada nukuttuaMä lähen nyt kattoo weedsiä ja sit metsästää nukkumattia. Öitä mussukat
Tuun aamusti sitte taas ruikuttamaa ko sattuu.
yleensä niitä ei kaupungissa näe. tai enhän mä tiedä vaikka asuisit maalla.http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jaivatko-revontulet-nakematta-ei-hataa-ensi-yona-niita-nakee-taas/5350028
Pitääkö sitä nyt valvoa ja painua yöllä pihalle
Naapuri oli nähnyt viime yönä mutta ne oli ollut jotain harmaita/vaaleita eikä mitään värikkäitä.yleensä niitä ei kaupungissa näe. tai enhän mä tiedä vaikka asuisit maalla.
En ite ainakaan, ei ne täälä etelässä ikinä ole sellaisia kuin lapissa.http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jaivatko-revontulet-nakematta-ei-hataa-ensi-yona-niita-nakee-taas/5350028
Pitääkö sitä nyt valvoa ja painua yöllä pihalle
Ei ehkä niin mutta en ole koskaan nähnytEn ite ainakaan, ei ne täälä etelässä ikinä ole sellaisia kuin lapissa.
No sit meet kattomaan jos näkyisEi ehkä niin mutta en ole koskaan nähnyt
mullon samaa vikaa ihan koneellakin, mitähän lajia mun sormet sitten on ?Että mua nyppii kun töppösormet osuu ihan vääriin kohtiin
Äsken yritin saada Majurin kommenttiin "hauska"-merkintää niin heti seitsemäs kerta onnistui. Vuoron perään tuli "en tykkää" ja "ihana". Myös kirjoittamiseen menee aikaa kun menee päin vittua sekin. Bussi on nussi ja pikku on pillu.
Palstailen luurilla.