ArvasinJuu juu,aina voi vaikka ja mitä.
Mutta ei vaan,nyt mää lähen konttausasentoon ja sitten makuuasentoon. Hyvät yöt kaikille,pus
ArvasinJuu juu,aina voi vaikka ja mitä.
Mutta ei vaan,nyt mää lähen konttausasentoon ja sitten makuuasentoon. Hyvät yöt kaikille,pus
Kokeilisin kyl mielellään tollastakin. mietin jo, pitäiskö lorauttaa tohon kermalikööriä, mut meni nyt noin."Banaani-mandariini-tissimaito-koskenkorva-smoothie" HÄH
OkkeEihän ketju olis ketju ilman irstailua ja paljasta pintaa
Nyt meen.Öitä!
Jätät kaikki kotiin, niin ne ottaa sut osastolle. Soitat jolleki paikalliselle kaverilles, niin se voi ehkä olla kiltti ja tuoda sulle puuhaa sitteko makaat letkuissa.Pitäisköhän mun varautua huomiseen lääkärireissuun jotenkin. Yleensä ku meen lääkäriin enkä varaudu mitenkään, niin oon loppuviimeks jossain osastolla ilman mitään. Sit kun on kirja mukana ja jotain muuta sälää nii tyyliin käännytetään ovelta.
sitteko makaat letkuissa
Tällee siinä varmaan käy. Onneks mulla on käsilaukussa aina varahammasharja mukana.Jätät kaikki kotiin, niin ne ottaa sut osastolle. Soitat jolleki paikalliselle kaverilles, niin se voi ehkä olla kiltti ja tuoda sulle puuhaa sitteko makaat letkuissa.
Jätät kaikki kotiin, niin ne ottaa sut osastolle. Soitat jolleki paikalliselle kaverilles, niin se voi ehkä olla kiltti ja tuoda sulle puuhaa sitteko makaat letkuissa.
Mites tommonen, pysyykö se tarpeeksi tiukasti? Olisko parempi, jos se on kiinni jossain kireissä boksereissa vai onko sill vaikutusta?
Tällee siinä varmaan käy. Onneks mulla on käsilaukussa aina varahammasharja mukana.
En mä tiedä, en oo vielä koskaan kokeilluMites tommonen, pysyykö se tarpeeksi tiukasti? Olisko parempi, jos se on kiinni jossain kireissä boksereissa vai onko sill vaikutusta?
Paraski arvostelemaan.ihmeen pieni tuo kirahvin pili?
No tuolla suomen persreiässä (pori) säästetään kyllä kaikesta, nii tuskin saa sielläSairaalastakin saa hammasharjan (ainakin meilahdessa)
Aattelitko pukeutuu hoitsuks ja tunkeutua mun sairaalahuoneeseen keskellä yötä?
No mikä jottei, muksuki on lomalla niin helposti pääsisinAattelitko pukeutuu hoitsuks ja tunkeutua mun sairaalahuoneeseen keskellä yötä?
No tuolla suomen persreiässä (pori) säästetään kyllä kaikesta, nii tuskin saa siellä
Varmasti saa ku pyytää, mitään ei saa pyytämäti, niin se vaan onEi taysissakaan ollu hammasharjoja jaossa sillonko kävin siellä pyöräyttämässä mukulan maailmaan.
en oo yllättynyKyl mää tiedän, oon sen verran useesti kokeillu
Noo, lähetää nyt kuitenkin sillä oletuksella liikkeelle ettei mun tarvii mennä sinne. Viimeks olin siellä 48h kahella leivällä ja niin täynnä lääkkeitä etten meinannu tajuta vielä kotiin lähtiessäkään mitä tapahtuu.Varmasti saa ku pyytää, mitään ei saa pyytämäti, niin se vaan on
Anna rahaa.Varmasti saa ku pyytää, mitään ei saa pyytämäti, niin se vaan on