Ehkä mä vaan laitan hoitoon viestiä, etei Tirppa tuu ja koitan saada sit lekuriajan sillee, et kerkeen lähettää epun kouluu ja lähtee sit ajelee ja ottaa ton nappulan mukaan. Ei oikee muukaa auta.
Luin sen toisenkin viestin mihin vastasit mutta kirjoitan tähän.Ehkä mä vaan laitan hoitoon viestiä, etei Tirppa tuu ja koitan saada sit lekuriajan sillee, et kerkeen lähettää epun kouluu ja lähtee sit ajelee ja ottaa ton nappulan mukaan. Ei oikee muukaa auta.
Mä luulen kanssa. Otan sille vaikka tabletin mukaan, jos menee odotteluksi, nii eiköhän me pärjätä, eikä tarvii sitte huolehtia kellosta niin paljoa. Toimistotyöajat T:llä. 8-16, tietty jos oikee hätä tulee nii pystyy lähtee töistä, mut se tietää sitte, että ne työt pitää tehä kotona vkl aikana. Nii mä luulen että parhaiten päin menee, et otan tosiaan tuon Tirpan mukaan.Luin sen toisenkin viestin mihin vastasit mutta kirjoitan tähän.
Ehkä tämä ratkaisu on se järkevin niin ei tarvitse miettiä sen enempää miten tehdä lasten kanssa
Ainahan nuo vähän "hankaloittaa" järjestelyjä.
Vai olisko isältä saanut apuja?
Samaa mieltäMä luulen kanssa. Otan sille vaikka tabletin mukaan, jos menee odotteluksi, nii eiköhän me pärjätä, eikä tarvii sitte huolehtia kellosta niin paljoa. Toimistotyöajat T:llä. 8-16, tietty jos oikee hätä tulee nii pystyy lähtee töistä, mut se tietää sitte, että ne työt pitää tehä kotona vkl aikana. Nii mä luulen että parhaiten päin menee, et otan tosiaan tuon Tirpan mukaan.
Mitäs läksit niiKikkeliskokkelis
Niinpä, väärä paikka säästää tai mistä sitten johtuukaan.Vittu et kävi suututtaa. Tossa äsken vastaan tuli fillarilla eräs mamma, jolla oli n. vuoden ikänen lapsi istuimessa tarakalla. Ja lapsella ei ollu kypärää päässä. Mikäs siinä jos oma turvallisuus ei kiinnosta, mut ei kukaan tervejärkinen ihminen jätä laittamatta lapselle kypärää. Miks tommoset vastuuttomat ihmiset saa lisääntyä?
Taas mul tuli sellane olo, et oonkoha mä nyt oikeesti niin kipee et pitää mennä uusiks lääkärii. Mikähän siinä on, että sinne on nii piru vaikee mennä?Samaa mieltä
Olet. Et kai muuten "valittaisi" oloasi.Taas mul tuli sellane olo, et oonkoha mä nyt oikeesti niin kipee et pitää mennä uusiks lääkärii. Mikähän siinä on, että sinne on nii piru vaikee mennä?
Kyl mä sen ajan nyt kuitenki varasin. Se sama lääkäri ois ollu Porissa huome töissä, mut katoin sillee, etten vahingossakaa joudu sen vastaanotolle.
No juu toivottavasti olis parempi lääkäri tai edes tekis asialle jotain..Olet. Et kai muuten "valittaisi" oloasi.
Majurikin kertoi ihan tarpeeksi aiemmin syitä. Hyvä kun on toinen lääkäri jos olis parempi, toivottavasti on
Joo vähän joku sen tyylinen Kunhan kirjotellaan kuulumisia, linkkaillaan biisejä yms.Mikä tän ketjun idea oikeen on? Onko tää joku ikuinen chatti? Olen uusi palstalla.
t. Entinen aave
Ookei. Kuulostaa ihan hauskalta. Ehkä rekkaudun jossain vaiheessa.Joo vähän joku sen tyylinen Kunhan kirjotellaan kuulumisia, linkkaillaan biisejä yms.
ei tällä ole mitään ideaa. mukaan vaan hölmöilemään.Mikä tän ketjun idea oikeen on? Onko tää joku ikuinen chatti? Olen uusi palstalla.
t. Entinen aave
Voi täällä harmaanaki kirjotella. Ei tarvii olla rekkautunu. Ja tänne saa ihan kaikki tulla kirjotteleeOokei. Kuulostaa ihan hauskalta. Ehkä rekkaudun jossain vaiheessa.
Moih!Moi haisulit!