The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siellä on se sama lääkäri koko viikon. Ei siitä oo mitää hyötyä. Työkaverille oli sit määränny somacia, nii jos vähän auttais vatsan kanssa ku se veti kanssa buranaa ko karkkia.

Pitää kattoa loppuviikosta jollei helppaa nii mä varaan itelleni Porii ajan ja väitän työnantajalle ettei täältä saanu aikoja.
Höh.

Joku toinen lääkäri pitäis saada jos sattuis oleen parempi.
Vai onko se nyt se selkä mikä sattuu?
Vieläkö sitä lämpöä on?
 
nouseeko muuten joillekkin oikeesti panacodit päähän?

mulle ne on vaan tehokkaita särkylääkkeitä, en tosin kovin monesti ole joutunu popsimaan
Mulla ainakin meni sillo selkäsäryn aikaa. Viimeks ei taas menny ku otin, mutta en uskalla ottaa sitä riskiä et jos menee kuitenkin ja muksuille sattuu jotain enkä kykene auttaa.

sit taas lihasrelaksanteista mulla ei tuu ku ehkä vähän uni, aina ei sitäkää.
 
Keskusteluun voi osallistua kuka tahansa. Rekisteröityneet ja sisäänkirjautuneet käyttäjät kirjoittavat nimimerkillään. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit merkitä keskusteluja seurattavaksi. Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena.

Noudata hyviä ja asiallisia keskustelutapoja. Lue keskustelun säännöt sekä jokaiselta alueelta sen mahdolliset omat säännöt.

http://www.vauva.fi/keskustelu/alue/aihe_vapaa

:whistle:

muoks. mitähän ne märisi, voihan tuolla kirjoittaa ilman nikkiä
 
Höh.

Joku toinen lääkäri pitäis saada jos sattuis oleen parempi.
Vai onko se nyt se selkä mikä sattuu?
Vieläkö sitä lämpöä on?
Joo mut meil on ns. "määrätty" toi työterveyslääkäri ja se nyt sattuu oleen koko viikon tossa, muille ei periaattees oo lupa mennä. Sit jos ei saa aikaa nii voi mennä johonki toiseen kaupunkiin, mutta sieltäki pitää valita työterveyslääkäri.

37.5 oli äske. Normilämpö mulla 36.3
Eiku toi rinta sattuu ihan jäätävästi. Ku hengittää nii viiltää sillee ku joku tökkis puukolla, sama ku yskii. Kyljellää makaamine tai kippurassa, on vähän helpompi olla, mutta sitte taas ku en periaatteessa sais kauheesti pyöristellä tota selkää, ku se alkaa sit vaivaa, nii koitan sit jossai asennossa olla.
 
Joo mut meil on ns. "määrätty" toi työterveyslääkäri ja se nyt sattuu oleen koko viikon tossa, muille ei periaattees oo lupa mennä. Sit jos ei saa aikaa nii voi mennä johonki toiseen kaupunkiin, mutta sieltäki pitää valita työterveyslääkäri.

37.5 oli äske. Normilämpö mulla 36.3
Eiku toi rinta sattuu ihan jäätävästi. Ku hengittää nii viiltää sillee ku joku tökkis puukolla, sama ku yskii. Kyljellää makaamine tai kippurassa, on vähän helpompi olla, mutta sitte taas ku en periaatteessa sais kauheesti pyöristellä tota selkää, ku se alkaa sit vaivaa, nii koitan sit jossai asennossa olla.
Noinhan tuo menee.
Jossain toisessa paikassa vois vaan olla erilaisempi lääkäri. Ehkä.
Hankalaa kun muille ei "pääse."


Ja sitten tuollainen laitetaan selän piikkiin.
Sullakin kuitenkin ollut nyt jo muutamia päiviä pientä lämpöä, ei kai sekään ihan normaalia ole.
 
Noinhan tuo menee.
Jossain toisessa paikassa vois vaan olla erilaisempi lääkäri. Ehkä.
Hankalaa kun muille ei "pääse."


Ja sitten tuollainen laitetaan selän piikkiin.
Sullakin kuitenkin ollut nyt jo muutamia päiviä pientä lämpöä, ei kai sekään ihan normaalia ole.
Sepä..

No mua ärsytti eniten se, että se keskitty siihen mitä mulla ennen on ollu ja teki diagnoosin sen perusteella.

Nii joku viikon kai tätä on kestäny. Yskää ollu sen nelisen viikkoa. Mut kyl se lämpöily kuulemma on normaalia, kun kuumeraja on 38. Mut tiä näistä sitte. Mä popsin noita buranoita ja meen sit perjantaina johonki lääkärii jos ei helpota.
 
suosittelen uudestaan sitä kiropraktikkoa oireitten perusteella. lääkäri ei osaa valitettavasti tuolle tehdä mitään. tai hyvin harva osaa tai edes tietää mistä on kyse.
Ja mä olen täysin samaa mieltä. Kiropraktikolle mobilointiin ja heti perään burana ja relaksanttia ettei lihasjumi kisko nikamia takaisin vitulleen ja huomenna olo on kuin eri ihmisellä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Oon urheesti kahlannu läpi puolet koko historiankirjasta. Nyt alkaa kuuppa jo hajoilemaan, niin pakko pitää pieni luova (palstailu)tauko opiskelusta. Onnekkaana sattumana huomasin, ettei tänään oo äidinkielen tuntia koska oli se harjoituskoe viime viikolla, niin mulla on tänään puolitoista tuntia enemmän aikaa lukea lapsen mentyä tarhaan. Viikonlopuna ehtii sit kertaamaan ens viikon viimestä koetta varten.
Ja pakko olla ylpeä itsestäni, ekaa kertaa tähän mennessä koeviikkoa mulla ei oo yhtäkään tehtävää rästissä eikä oo ollu poissaoloja koulusta. Hurraa! Sain muuten enkun kuuntelukokeesta 10/12p, siitä huolimatta että menin myöhässä kokeeseen ja multa jäi alku kokonaan kuulematta :D

Söimme myös äsken lapsen kanssa "pyttipannua". Paistelin pannulla eiliset perunat ja linssipihvit paloiteltuna kananmunien kanssa. Aika hyvää :p
 
Sepä..

No mua ärsytti eniten se, että se keskitty siihen mitä mulla ennen on ollu ja teki diagnoosin sen perusteella.

Nii joku viikon kai tätä on kestäny. Yskää ollu sen nelisen viikkoa. Mut kyl se lämpöily kuulemma on normaalia, kun kuumeraja on 38. Mut tiä näistä sitte. Mä popsin noita buranoita ja meen sit perjantaina johonki lääkärii jos ei helpota.
Tuopa justiin. Hyvin kuunteli sua ja minkä takia sinne menit. Oudolta kuulostaa viikon pieni lämpökin vaikka ei olisikaan kuumetta ja noin kauan kestänyt yskäkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä