olisko kellään paria oravaa lainata.
Olisit kysynyt vuosi sitten, täältä olisit saanut kolme
Ravasivat iltaisin ja öisin tuolla välikatossa
olisko kellään paria oravaa lainata.
Aha.
ei siinä kuulemma juurikaan paljoa ole, minun äitin kotona niitä syötiin vielä 50 luvullaKuulostaa varsin herkulliselta tuo oravakeitto...eiku.
Kaikkea ihmiset suuhunsa laittavatkin. Onko niin pienessä elukassa oikeesti ees mitään syötävää?
Syöttää tarpeeks pulleiksiKuulostaa varsin herkulliselta tuo oravakeitto...eiku.
Kaikkea ihmiset suuhunsa laittavatkin. Onko niin pienessä elukassa oikeesti ees mitään syötävää?
mulla on lämppäri autossa kesät talvet ja johtokin löytyi ihme tuurillaTarvis mennä varastost ettii sisätilalämppäri ja johto. Tosin ei ne misää kauhee kaukan pitäs ol.
Sais kai siitä sopan vaikkon vähän pieni Pitäsköhän ruveta kaupunkimetsästäjäksiKuulostaa varsin herkulliselta tuo oravakeitto...eiku.
Mursus o muutenki nii pien jalkatila, et kaikki ylimääräne mikä mahollista nii pois vaa. Siks se ei siä oo ko sillon ku sitä tarvitaan.mulla on lämppäri autossa kesät talvet ja johtokin löytyi ihme tuurilla
ihan niinkun olisin joskus lukenut aiheesta, kirjotitko täällä siitä ?Olisit kysynyt vuosi sitten, täältä olisit saanut kolme
Ravasivat iltaisin ja öisin tuolla välikatossa
Sehän onnistuu kyllä:Sais kai siitä sopan vaikkon vähän pieni Pitäsköhän ruveta kaupunkimetsästäjäksi
Ei tippunutAha.
Ellei tipu matkalle
Taisinpa kirjoittaaihan niinkun olisin joskus lukenut aiheesta, kirjotitko täällä siitä ?
Hyvä sitten
Mullakin oli molemmat peräkontissa, käytössäkin olleet parina aamunamulla on lämppäri autossa kesät talvet ja johtokin löytyi ihme tuurilla
Mä hakee pari kissaa jostain löytöeläintalosta, kun joulukin tulossaolisko kellään paria oravaa lainata.
Lämppäri on ilmeisesti kiinnitettykö?mulla on lämppäri autossa kesät talvet ja johtokin löytyi ihme tuurilla
juu, laittovat sen kiinteesti ilman töpseliäLämppäri on ilmeisesti kiinnitettykö?
Mulla pyörii pitkin lattiaajuu, laittovat sen kiinteesti ilman töpseliä
eli ei saa pois ilman sivuleikkureita
Hommatkaa tuollainen kunnon lämmitinMulla pyörii pitkin lattiaa
Pitäis ostaa uus pienempi ja laittaa kiinni.
ja laittaa kiinni.
Mursu lämpee yhtä nopee ko Volvo.Volvossa ei kyllä yleensä ajon aikana ruukaa olla tarvetta lisälämmölle
jossain volskussa tai mesessä vois olla tarpeen