The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Syksyllä on ihan kivaa se kun puut yms vaihtaa väriä ja just tälläset viileät aamut, kuuranen maa, kauniit aurinkoiset päivät :D

Mutta se pimeys ja kun alkaa se talviaika niin pimeys tulee vielä aiemmin. Tietty jos nuo kellonajanvaihtamiset lopetettais, oli se talviaika aina mutta siihen kai ehkä sitten tottuis. Shokki kun pimeys tuleekin yhtäkkiä tuntia aiemmin :D

Sitten taas keväällä kun lumet alkaa sulaa, se valoisuus ja puihin yms tulevat lehdet ei mua masenna vaan päinvastoin :D

Kai mä vaan olen kesäihminen (n)




Älä murehdi tuosta wilma ja koulupäiväjutusta, ei aina kaikki mene putkeen :)
Sulla kun nyt on ollut kaikkea muutakin mietittävää :unsure:
No mä oon muutenkin vähän tällasta masentuvaista sorttia, ni johtunee varmaan siitä :D

No ei mee ei, mutta hävettää silti :/ L oli kiukkune, että äiti sun takia mä myöhästyin koulusta...
 
No mä oon muutenkin vähän tällasta masentuvaista sorttia, ni johtunee varmaan siitä :D

No ei mee ei, mutta hävettää silti :/ L oli kiukkune, että äiti sun takia mä myöhästyin koulusta...
Riippuu monesti varmaan niin monista jutuistakin.
Ei se aurinko aina täälläkään paista :)



Hyvä kun ope soitti ja jos vähän myöhästyttiin niin pääsi kuitenkin :)
Itelläkin on välillä niin paljon kaikkea muistettavaa että jotain unohduksia joskus tulee :)
Tarvis kaksi päätä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu. Mitä enemmän noita älykkäitä vempaimia ja sovelluksia keksitään, sitä huonommin ne toimivat.

Nih ja syy on nuorison, joka ostaa älyvempaimia ostamisen ilosta ja näin rahoittaa, sekä edesauttaa älyttömien älyvempaimien markkinoille tuloa, sekä niiden kehitystä paskemmiksi ja jokapäiväisen elämän hankaloittajiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Nih ja syy on nuorison, joka ostaa älyvempaimia ostamisen ilosta ja näin rahoittaa, sekä edesauttaa älyttömien älyvempaimien markkinoille tuloa, sekä niiden kehitystä paskemmiksi ja jokapäiväisen elämän hankaloittajiksi.
Mä en syytä pelkästään nuorisoa. Ainakin se on myös ex-anopin vika, koska osti tytölle älyluurin ja taas pitää viikonloppuna kiikuttaa se jonnekin kun se ei vaihteeksi toimi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä