40+ so what wol.13

Tänne vaan kääkät :D enmäänytiiä kuka vanha sitte on, äitini sai mut 42v ja käly odottaa toistaan, täyttää 44.. Ja itse olen saanu tuomion hiipuneista munasarjoista jo alle 30v notta.. ;)

Meibijees. Tokihan ultralla näkee onko munasarjoissa niitä ns antraalifollikkeleja eli niitä alkuja josta alkaa sit kypsymään joka kuukausi joku johtotähti. Eli ne kyllä näkyy vaikka ovista ei olis tulossakaan. Ne alut siellä on tavallaan aina, enemmän tai vähemmän riippuen ihmisestä. Ja jos niit näkyy muutamia per munasarja ollaan ihan hyvillä vesillä :) eli siihen 10mm kokoon ne kaikki kasvaa joka kuukaisi ja yksi ylittää sen 10mm ja muut sitten taas painuu takas "unille". Niiii.. Tai sit voi käydä ku mulle et jälitarkastuslääkäri sanoi mulla olevan hyvän ja terveen näköiset , monisoluiset munasarjat (juuuu ei oo ollu yli 10 vuoteen) kunnes toinen oma lääkäri ultras ja sanoi, et mulla on voimakas suonitus ja ne suonet (poikkileikkaus) näkyy samanlaisina mustina ympyröinä äkkikatsomalla.. :rolleyes:Eli se siitä sitten :ROFLMAO: yhtä kuolleet ne on ku ennenkin, pari alkavaa follia per munasarja.
Mulla on siis tullu toi tiheä suonitus ihan vähälle aikaa.. Eli ns varikoosia eli suonikohjut kohdun ja nivusten alueella.. Tulleet tässä alle vuoden sisään vaikka urheilem ja olen lähes alipainon rajalla.. Näytti paikat ihan reikäjuustolle, ei esim vielä keväällä ollenkaa :unsure:
 
Tammityttö, mä tiesin et sulta löytyy vastaus tähänkin :) Jospa sieltä joku lähtis kasvamaan...

Nyt on kuulkas ensimmäinen sotajoukko saateltu matkaan. No, kyllähän mä nyt tiedän ettei vajaa viiikko tyhjennyksestä mitään voi oikeesti tapahtua, mut onpahan taas peli avattu. Tiiä sitten johtuuko greippimehusta vai mistä, mut kosteus on ollut hyvä... verrattavissa ennen ovista olevaan. Taitaa kyllä tulla pitkät viikot, mitenkähän tuo ukkoparka jaksaa...

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!

"En anna maailman lannistaa mua kuitenkaa vaan taistelen ja nousen aina uudestaan, ja tulee päivä taas kun voin vaan tuulettaaaaaaa..." -Elastinen
 
Omat uutiset aamuun ei olleet nii iloisia :(
Soluja tuli ok mutta näillänäkymin vain kaksi on kunnollisia :cry: Keskiviikkona siirto jos ketään on enää hengissä. Ei siis sen iloisempia uutisia näissä lahjasoluillakaan :unsure: Tod näk spermassa on sitten joku piilevä vika mikä ei näy pelkässä labran mikroskoopissa vaikka luomunakin on tärpänny.. mutta näissä hoidoissa kun ei oo sitä samaa luomuvalintaa..:(
Näillä uuteen päivään :(
 
Tammitytölle voimalähetys!! Onko noissa lahjasoluhommissa mitään ns. takuita, no ei varmaan? Että jos ei sitten olekaan mitään siirrettävää, niin silti joutuu maksamaan koko summan? Toivotaan kovasti, että sinnittelevät, yksi edes!!

SS:llä on selkeästi raskaus alkanut! Haaleaa vielä on, mutta jospa sulla olis ollut myöhäinen ovis! Vahvistumispuuskia!!
 
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Letropuuma täällä moi!!

En pääse letro-onnistujien kerhoon, tuhruttelu alkoi la ja uskoisin, että tänään vielä aukeaa hanat. Ihan outoa tuhrua kyllä, ihan tummanruskeeta ja haisee ihan kitkerältä, melkein kuin joltain kempparilta. Ehkä jotain on erilailla kun ilman letroja. En tiedä, jotenkin tuntuu, että jos meille olisi bebe tulossa niin kai se olisi tullut jo.. Jatketaan nyt kuitenkin, itsekseni päätin takarajaksi sen, että lapsen pitää syntyä niin, että olen 41. Eli noin kymmenen kiertoa katsellaan ja sitten loppuu mun osalta tämä leikki. Yks kaveri tossa jutteli, että eikö kannattaisi vähän satsata enemmän tähän ja vähemmän esim lomailuun. Itsekseni mietin, että lomat on eri kivoja ja kolme lasta on jo. Ikääntyessä riskit kertaantuu, ehkä en halua maksaa ja satsata hirveesti siihen, että saattaisi tulla vielä erikoislapsi. Luonto (ja pienen investoinnin letrot) tuo meille jos on tuodakseen. 3 lasta on hyvä luku.

Tammityttö, ei tartte kuin yhden priiman. Kaikki muut voi olla kökköä!! Tsemppiä ja peukkuja!

Mejibijees, mä ymmärsin, että jos munikset on huonot ni ne kutsituu ja on rusinat. Kai niistä näkee aika hyvin oli mikä tilanne tahansa, että onko ne velä toiminnassa. Aina kannattaa tykittää!!

Ja jos olisin Virkki niin testaisin kyllä, mä en nyt hahmota että mihin perustat ajatuksen ovuloimattomasta kierrosta? Ainakaan se, että huippua ei näy tikuissa ei takaa mitään.. Kokemuksella!

lumikki, sulla kun ei ole lapsia vielä, mutta miehellä niin niin mitä ilmeisimmin miehen tyypit toimii. Ootko käynyt lääkärissä, kun tässä nyt ollaan puumaiässä niin ei kannata aikaa haaskata!! Äkkiä kattomaan toimintotasoa jos vaikka saisit jotain tehosteaineita mukaan kuumeiluun!! Ja mahtavaa että olet saanut ihanan miehenalun
rinnallesi, kauhen surullisen elämäntilanteen olet joutunut nuorempana kokemaan. Täyttä höyryä eteenpäin kohti onnistujien pinoa!!

SS, peukutan vahvistumista!!

No mutta, minä jatkan menkkamasentujien pinossa taas hetken, kunnes alan popsimaan nappeja ja jatkan letrokerhoilua. Nyt jo vähän parempi mieli, lauantaina ainoa sana jonka olisin tälle palstalle halunnut kirjoittaa oli kakkakikkare:poop:. Siksi pysyin poissa :)!!

Hauskaa syysviikkoa kaikille!!

tv woodis ei yhtään raskaana
 
Olispa yhtä positiivinen ja luottavainen omaan kroppaansa. Ja eipä se auta vaikka olisin.. Mies säikähti kyllä lopullisesti. Se ei kuulemma enää mua tuommoiseen tilanteeseen halua että oli kuulemma siinä meidän yrittämiset. On jo puhunut että laittaa piuhat poikki.
Toki meillä on tuo yksi yhteinen tyttö mutta olisi multa rakkautta riittänyt yhdelle vielä.

Kaikille teille toivon plussia ja lopulta sitä nyyttiä syliin asti. :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Ss peukkuja että vahvistuu!

Juuu eihän se tarttee ku yhden josta voi vauvan maailmaan saada. Mut harmittaa vaan se että lähtökohta oli sellanen "ok" tilanne, limis vähä epävarma jne. Ja jos tulee yksi alkio summa on puolet ja jos vähintään kaksi alkiota (laadusta viis) niin maksu menee koko summa eli n.7500e plus lääkkeet. Olishan sillä röyhkeästi toivonut saavansa edes pari yritystä..:unsure:(n)
Mutta eipä mennä asioiden edelle. .voihan se olla että saadaan positiivista uutista :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Kävin gynellä silloin 1,5 vuotta sitten kun oli exän kanssa puhetta vauvasta, silloin ainakin gyne sanoi että kaikki on kunnossa, ovikset tulee ja vehkeet toimii normaalisti...nyt sitten kun meillä on nykyisen miehen kanssa se yhteinen lomaviikko niin oho, just mun oviksen aikoihin ;) sen jälkeen mietin, että josko menis juttelemaan sitten jos mitään ei tapahdu...

Tässähän on vielä se haaste tässä nykyisessä suhteessa että emme näe usein kun asutaan kaukana toisistamme. Ehkä keväällä tilanne on toisin, toivotaan :)
 
SS, toivotaan!!

Lumikki. Jos tosiaan ei ala tapahtua nin kävisin sinuna aika pikaisesti. 1,5v on kuitenkin näissä asioissa pitkä aika ja mitä vaa on voinut tapahtua. ..toki toiset on todella hedelmällisiä pitkään mutta kuitenkin se "romahduskäyrä" jyrkkenee tässä vaiheessa hyvin nopsaan. Peukkuja! !
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Kiitos Pirtsi listalle lisäämisestä. Heti tuntuu, että on taas menossa mukana :)

Meibijees, mulla oli viime viikolla labrakäynti. Lupasivat ilmoitella, jos hCg on yli 500. Mitään ei ole kuulunut, joten oletan että kaikki ok. Omakannassa ei vielä ainakaan tänään näkynyt tuloksia. Ollaan yhdessä pahiksia, eikä odotella mitään menkkoja :whistle:

Tammityttö toivotaan, että nämä jäljellä olevat on sitten niitä huippuyksilöitä :love: Hurrrjan kallista kyllä nuo hoidot, hui!

Suloinen salaisuus, peukut pystyssä viivojen vahvistumisen puolesta!

Käytiin toissailtana itkuinen keskustelu vauva-asiasta (tai no minä itkin ja mies hämmästeli, että mistäs nyt tuulee :D ). Lopputulema oli se, että sain varmistuksen sille, että kyllä se mieskin tässä sataprosenttisesti on mukana, vaikka ei vauvakuumettaan huutele :love:
 
SS: plussalta tuo näyttää! Peukkuja ja viivan vahvistumista!!

Tammityttö: plaah! Jospa sieltä jotain selviytyisi siirtoon. Onko sulla tuttu luovuttaja vai joku tuntematon? Onko muuten kukaan kuullut jostain kromosomipesusta? Että munasoluista/siittiöistä katsotaan kromosomillisesti vain laatuyksilöt. Maksaa 3000€!! En tiedä muuta kuin vain sen, että tehdään tarkempi tutkimus...

Haluatteko päivän naurut?? Menin aamulla vessaan ja totesin, ettei menskut vieläkään ala. Rtesti auki ja testin tekoon. Samalla sekunnilla, kun tikkuun oli pissitty, niin hanat aukesi kunnolla. Niin tuttu tarina!! :D Kyllä kierto alkaa, kun testin tekee!!!
 
Tammityttö meilläkin saatiin "saaliiksi" kolme viimeisimmässä hoidossa tulevaan, joista eka silloin käytettiin ja tärppäsi, tosin ei kestänyt loppuun saakka. Nyt sitten on kaksi jäljellä. Joten, ei se todellakaan tarvi kuin sen yhden oikean, joten peukut on edelleen kovasti ylhäällä, että teille sattui ne oikeat. Tokihan etenkin noissa lahjasoluissa toivoisi, että useampi tärppäisi, kun hinnatkin on ihan eri luokkaa. Mutta toivotaan, että vähässä pidot paranee ja saitte huippuyksilöt. :) Jotenkin on kyllä sellainen fiilis, että joki takuu noissakin jutuissa pitäisi olla, kun maksavat noin tolkusti.

Keltsi, ootte te suloisia :love:

Virkki, ei voi olla todellista. Ei sitten voinut alkaa tovia aiemmin, että olisi tuokin testi säilynyt. Mutta josko nyt olisi sitten se kierros?? Peukkuja sinnekin!

ON: Listoille päivitys KP1 ja hoitokierros alkaa taas. Nyt kaikki pitämään peukkuja mun limiksille, että ne olis taas niin kauniit kuin ennen hoitoja.
 
Moro!

Onnea SS!!

Vanhan kanan kuukautiset on kyllä outo juttu. Joka kerta alkaa tuhrulla ja joka kerta mietin masennun heti ja sitten kun alku kestää mietin, että ENTÄ JOS.. Ja kuitenkin TIEDÄN että tässä on vuosikausia ollut tuhruja ja onnistuneissa raskauksissa ei tuhrua ole tullut kuin vasta myöhemmin. Taas nyt, la alkoi tuhru, su vähän, eilen aamulla vielä vähemmän. Eilen illalla ja nyt yöllä ei mitään. Ja se on niinkuin Virkki sanoi, juuri kun alkaakin taas toivomaan, että ENTÄ JOS, niin eiköhän ne hanat aukea..

Mä tiedän aina, että kyllä ne menkat tulee kun tuhruttlee, sama kaava joka kuukausi, mutta silti. Silloin kun menkat alkaa saisi kp 1 olla HETI!

Ei muuta.
 
Ss onnea! Toivoa valoit tähänkin mammaan.
Voinhan mie listalle haluta mut kp:stä ei havaintoa. Lapsia jo 3 ennestään saman nuoremman miehen kanssa (puuma siis minäkin) joten toiminut on ainakin joskus.
Naurattaa joskus ihan itseäänkin tää koko kuumeilu. Hirvee arsenaali kaiken maailman vitskuja ja hivenaineita ja mieskin niitä popsii, tosin pienemmillä annoksilla. Onnistukoon jos onnistuu mutta ei voi ainakaan yrityksen puutteesta moittia.
 
TIISTAI 6.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................63kp/27
Johanna75 (40)..............6.................47kp/30
Virkki (39)........................2...............37kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1..............26kp/30-32
Jimima (43).......................2.............28kp/28-30
Woodoo(40).....................4...............27kp/24-26(letrot)
Tammityttö (39)................3...............26kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6................25kp/25
Jelli75 (39)........................3...............20kp/26
Esteri1 (42)......................2................20kp/
elotar74 (41)...................3..................19kp/27
Minttu 71 (44)..................5.................17kp/30
Pirunpelto (39).................1..................16kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................15kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................13kp/29
Kalabaliikki (39)...................................11kp/22-28
Zini76 (39)........................4..................5kp/28
Zandi(40)........................2...............1kp/27(hoitokierros)
C. rotundifolia (40)...........2................1kp/26-29
Meibijees...............................................
KeltainenSeepra......................................
Tupsu71 (44)...................4......................

Piinailupäivät:

Jimima (43)..........................dpo 14
MaiMei(39)............................dpo 4


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Hei, toivottavasti päivityksessä meni kaikki oikein. Laitoin Tupsun tuonne loppuun, ja sitten jossain vaiheessa kun tulee tieto kiertopäivästä niin merkitään se sinne. :) Tuo 71 viittaa varmaan syntymävuoteen, eli onko ikä sitten 44?

SuloiselleSalaisuudelle tosi paljon onnea!! Ihanaa!

Ja Tammitytölle tsemppiä, toivotaan että kaikki onnistuisi, vaikka lähtökohta tuntuukin huonolta.

Mulla oli vähän ihme kierto. Ovulaatio tuli viikon myöhässä (viime torstaina), ja ovulaatiovuoto vaihtui sitten suoraan kuukautistiputteluksi ja viime yönä aukesi hanat.
 
C. rotundifolia, kiitos listan päivittämisestä. Itselläni nyt DPO 14, jos sen voisit vielä korjata siihen. Kiitos. :) Jep, DPO:t paukkuu ja odottelen menkkoja saapuvaksi varmaan huomenna tai torstaina (luteaalivaihe mulla vähintään 15, useimmiten 16 päivää). Toki elättelen toivoa, mutta näillä YK:illa (olisko nyt YK 31) ei oikein jaksa toivoa enää tosissaan. :notworthy:

Suloinen salaisuus, onnea! (y)

Woodoo, olen samaa mieltä, hanat sais aueta kunnolla vaan samantien, jos on auetakseen. Tuhrut pitävät vielä jonkinlaista toivoa yllä, vaikka omissa raskauksissani ei ole kummallakaan kerralla tullut yhtään mitään värillistä vuotoa missään vaiheessa. Kyllähän sen tietää, mutta silti jaksaa toivoa kunnes hanat aukee kunnolla.

Niin ja kaikille uusille lämpimästi tervetuloa! :)
 

Yhteistyössä