?kahvista on näemmä alettu otattaa ihan tosissaan tuolla isommalla puolen
Ei jaksa kurkata
?kahvista on näemmä alettu otattaa ihan tosissaan tuolla isommalla puolen
haukkuvat meidän maskottia suvakiksi?
Ei jaksa kurkata
no nyt ei ole itku kovinkaan lujassaMikähän mua nyt riivaa? Siis juu, menkat alkavat ensi viikolla ja ihn normaalistikin olen hieman herkkä näihin aikoihin mut nyt tää äityy vähän turhan paljon vetistelyksi.
Eilisiltana tirautin ajatellessani nyyhkyleffoja ja nyt sit joku otsikko jossain kuusivuotiaan poikansa menettäneistä vanhemmista ja taas kaivataan nokkarättiä. Byää!
*en tykkää*haukkuvat meidän maskottia suvakiksi
Pitäiskö tehdä varmuudeksi testiMikähän mua nyt riivaa? Siis juu, menkat alkavat ensi viikolla ja ihn normaalistikin olen hieman herkkä näihin aikoihin mut nyt tää äityy vähän turhan paljon vetistelyksi.
Eilisiltana tirautin ajatellessani nyyhkyleffoja ja nyt sit joku otsikko jossain kuusivuotiaan poikansa menettäneistä vanhemmista ja taas kaivataan nokkarättiä. Byää!
ei ole pakko, tee itse omat makkaratjoutuukohan tässä huomenna makkaran ostoon
ahaa, tiibiilässä on bylsittyPitäiskö tehdä varmuudeksi testi
Eeeei. Tää on yhtä paha kuin heti synnytyksen jälkeen. Ehkä olen saanut näkymättömän lapsen.Pitäiskö tehdä varmuudeksi testi
mutta mistä suolet?
Eihän sitä koskaan tiedäEeeei. Tää on yhtä paha kuin heti synnytyksen jälkeen. Ehkä olen saanut näkymättömän lapsen.
Sitä mä en tiedäahaa, tiibiilässä on bylsitty
paheksun
Jumbon Citymarketissa myydään suolia mut siinä yhdessä paketissa on kymmeniä metrejä. Pitäis ostaa kimpassa...mutta mistä suolet?
en panis pahakseni jos jakaisit mulle suoltaJumbon Citymarketissa myydään suolia mut siinä yhdessä paketissa on kymmeniä metrejä. Pitäis ostaa kimpassa...
Sit voi jaella suolta kaikille halukkaille.
Nyt heti kaksi isoa lasillista vettä ja istut lattialle ja venyttelet niskaa. Ja pidät tovin silmiä kiinni ja rentoudut.Ah. Rakas ystäväni päänsärkyki tuli kyläilee. Jos mä tän iltasesta työvuorosta viä selviin nii mä oon kyllä melkone voittaja..
Nyt heti kaksi isoa lasillista vettä ja istut lattialle ja venyttelet niskaa. Ja pidät tovin silmiä kiinni ja rentoudut.
Osta sitä suihkemaista magnesiumia, toimii parissa minuutissa.*lähtee katsomaan peilistä omia silmäpussejaan*
Suihku virkisti
Mutta se ei kun varpaasta "vetää suonta", argh
Monesti on suihkun jälkeen noin tai jos "venyttelee" jalkojaan esim yöllä/aamulla tai muulloinkin.
Mistäs tuollaista saa?Osta sitä suihkemaista magnesiumia, toimii parissa minuutissa.
Tuo kiitos ei ole kirosana on hyvä levy
Joo mä tykkään kanssa..Tuo kiitos ei ole kirosana on hyvä levy
Tai itse tykkään.