niin minäki, kehu eilen syöneensä kiinalaista ruokaa melkeen halkeemispisteeseen asti.Mä muistelin että se oli kirahvi
niin minäki, kehu eilen syöneensä kiinalaista ruokaa melkeen halkeemispisteeseen asti.Mä muistelin että se oli kirahvi
PäätönpäIteppä aloitit
Edellisen kerran toi oli -82. En nähny. Seuraavan kerran toi tulee -33. En o välttämäti hengissä. Jos meinaan nähdä niin se on nyt.tai menee nukkumaan mun pimee kuu on nähty.
Mie luulin että se oli PäätönMä muistelin että se oli kirahvi
Tottuu joo, mutta ei siitä tartte tykätä.Kaikkeen tottuu
Ei eilisiä enää lasketaniin minäki, kehu eilen syöneensä kiinalaista ruokaa melkeen halkeemispisteeseen asti.
Lyhyesti: tään ns. Neljännen verikuun jälkeen Anti Kristus tulee ja sit alkaa tapahtumaanLiian paljon tekstiä
Se oli... Pirkka!!!Pitääkö tässä mennä viestit läpi että selviää kuka aloitti
Jos meneeohi niin tulehan niitä uusiaMiksi tuonkin pitää olla noin myöhään.
Tämä tähtitaivaallinen näytelmä alkaa jo varhain, joten herätyskello kannattaa panna soimaan kolmen tienoilla yöllä. Noihin aikoihin Kuu alkaa siirtyä maan varjoon. Pimennys on täydellinen klo 5.11- 6.24 välisenä aikana. Pimennys kestää siis yli tunnin ja on syvimmillään puoli viiden jälkeen ennen kello kuutta.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/25/taydellinen-kuunpimennys-nahdaan-ensi-maanantaina-aamuyolla-koko-suomessa
Puhuin vain sängyssä pyörimisestä jos ei saa unta, en muustaTottuu joo, mutta ei siitä tartte tykätä.
Ei tartte, koska mää en ollu siellä päinkään. Se oli päätön.Pitääkö tässä mennä viestit läpi että selviää kuka aloitti
Liian pitkä aika kun nyt olis muutama tuntiJos meneeohi niin tulehan niitä uusia
Suomessa superkuunpimennys nähdään vuoden 2036 kuunpimennyksen yhteydessä
olitpas.Ei tartte, koska mää en ollu siellä päinkään. Se oli päätön.
Niin ja asiasta puhuttiin jo silloin kun tuli paikalleEi tartte, koska mää en ollu siellä päinkään. Se oli päätön.
Tai Joku (Muu)Se oli... Pirkka!!!
Onko nyt neljäs verikuu vai joskus myöhemminLyhyesti: tään ns. Neljännen verikuun jälkeen Anti Kristus tulee ja sit alkaa tapahtumaan
Spoileri varoitus
Antikristus on kuulemma Prince of Wales elikkäs Charles
Höh, olisinpa siellä nii nukuttaisin sut kädestä pitäen Mää oon paljon kivempi ja parempi ko masa.Oon vissii syöny tohon selkäkipuun ihan liikaa lääkkeitä ku codeiinikaa ei tehoon enää samalla tavalla ku ennen :/ päänsärky hävisi mut masaa eikä unisuutta eikä sekavuutta näy lähimaillakaa
Voisit kyl tulla tekee taikoja nii vois vaikka alkaa unettaaHöh, olisinpa siellä nii nukuttaisin sut kädestä pitäen Mää oon paljon kivempi ja parempi ko masa.
Mä näkisin kuun olkkarin ikkunasta, ei tarvis mennä välttämättä pihalle.Edellisen kerran toi oli -82. En nähny. Seuraavan kerran toi tulee -33. En o välttämäti hengissä. Jos meinaan nähdä niin se on nyt.
Onneks tossa seuraavaksi tulee pari jaksoa ”Ilman johtolankaa” ja sit pari jaksoa ”Criminal mindsia” ja niitten jälkeen voikin mennä pihalle ulvomaan kuuta.