Iltaailtaa
ootte varmaan muistanu olla paheksuttavia
Et paljoa nukkunutmä heräsin ennen kuutta, iltapäivällä meinas väsyttää muttei enää yhtään.
Mun isi on opettanu, et kuolema kuittaa univelat.Et paljoa nukkunut
Mä sentään 5,5 tuntia
Joskus ennenkin noin sanottu
Mä heräsin ekan kerran 6. Olis varmaa pitäny sillo nousta ylös.mä heräsin ennen kuutta, iltapäivällä meinas väsyttää muttei enää yhtään.
TottaMun isi on opettanu, et kuolema kuittaa univelat.
Mulle opetti mummo, että haudassa ehtii maataMun isi on opettanu, et kuolema kuittaa univelat.
puolet luvallisista hirvityksistä roikkuu orrestaIltaa
Unohtui ihan tuo
Toiko jahti tulosta?
roikut ovissa ja laulat mikkihiiri merihädässä, mutta niin hiljaa ettei naapurin kyylä hermostu.Mä heräsin ekan kerran 6. Olis varmaa pitäny sillo nousta ylös.
Jotai vois tehdäkin mut en tiä sit mitä enää tähä aikaa.
Tuo on toinen.Mulle opetti mummo, että haudassa ehtii maata
Mä en laula enkä haluu alkaa korjaa saranoita mut muute hyvä.roikut ovissa ja laulat mikkihiiri merihädässä, mutta niin hiljaa ettei naapurin kyylä hermostu.
Mää aattelin, et vois joku päivä mennä tohon paikalliseen kinkkiin buffettiaikaannyt maistuis kyllä kiinalainen iltapala.
Mä oon oppinut tähän mennessä että hautausmaat on täynnä korvaamattomiaMulle opetti mummo, että haudassa ehtii maata
Ja aina on toteutunuJoskus ennenkin noin sanottu
Aaaa tää on niin hyvä
NiinpäJa aina on toteutunu
tuo oli siinä viestissä. "saatanan pihtarimasa".Ei tossa mun viestissä kyl ollu mitää hauskaa.
Mut mun mielestä se ei oo hauskaa ku uni ei tuu.tuo oli siinä viestissä. "saatanan pihtarimasa".