Olis voinut olla ihan kiva mutta meni melkein jo.Kakkosella nyt Kengurumies.
Olis voinut olla ihan kiva mutta meni melkein jo.Kakkosella nyt Kengurumies.
Hyötyliikuntaharavointi.
tuo on helpompi.
Haavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsaVaahterat onkin kauniita aina syksyisin
Helppoja lehtiä myös haravoida
ehkä ei ihan minua kiinnostava elokuva.
Mää lähen ehkä kohta käymään pikakaffella tsadilaisen kaa, mut tuu sen jälkeen tänne?Mä oon tääl. Kattelen L-koodia samalla pähkäilin tossa et oisko ottanu mursun alle ja lähteny käymää jossain ku ei uneta sitte yhtää ku nukku nii pitkää..
Eikä ole, ittiä kyllästyttää kaikki tommoset missä tehdään yhtä ja samaa liikettä uudestaan ja uudestaan.. edestakaisin.. hmm.. tarkemmin ajatellen ei ihan kaikkiHaavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsa
Haravointi on muuten kans hirmu antoisaa puuhaa - tai siis mä tykkään siitä. Se mullan ja nurmikon tuoksu mikä nousee maata rapsuttaessa ja se fiilis..kun on vain tasaisen rauhallinen liike ja rento olo ja pehmee mieli ...ja se muhkea lehtikasa!
Totta, niissä kanssa kauniit väritHaavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsa
Haravointi on muuten kans hirmu antoisaa puuhaa - tai siis mä tykkään siitä. Se mullan ja nurmikon tuoksu mikä nousee maata rapsuttaessa ja se fiilis..kun on vain tasaisen rauhallinen liike ja rento olo ja pehmee mieli ...ja se muhkea lehtikasa!
Puhuinkin itsestäniehkä ei ihan minua kiinnostava elokuva.
Nä sä vaan aattelet noin että se on tylsää kun taas mä aattelen että se on ihan mahtavaa pääkopan lehmäaivotoimintaan laittamista eli nollalinjalle . Ja siinä näkee samantein käsiensä aikaansaaman työn....eli sen jumalaisen mahtavan ison lehtikasan mihinkä voi sitten ihan kakarana nauraaräkättäen heittäytyä selälleen ja hautautua sinne jonnekkin lehtisateeseen ...ja sitten pääsee taas uudestaan haravoimaan !!Eikä ole, ittiä kyllästyttää kaikki tommoset missä tehdään yhtä ja samaa liikettä uudestaan ja uudestaan.. edestakaisin.. hmm.. tarkemmin ajatellen ei ihan kaikki
Tylsää haravointi ainakin on, pitäisi olla joku polttomoottorikoneella toimiva vekotin jolla se tehtäis niin sitten
Mä luulen et toi kello ei anna periks ku pitää olla aamust 8 lähettää poikaa kouluu. Muute oisin voinu tullaMää lähen ehkä kohta käymään pikakaffella tsadilaisen kaa, mut tuu sen jälkeen tänne?
Öitä ja kauniita unia sinnekinEi vaan - mä laitan tähän kohtaan päivälle pisteen. Nappasen kirjan kainalooni, jos vaikka muutaman sivun etenisin ennen kuin unikuvien houkuttelisin kaappaamaan mukaansa ...
Eli - hyyveli yytelit sulle, kauniita unikuvia ja lempeetä uuteen päivään heräämistä *pus*
nonnii, ei onnistu tuokaan kun ei tänne kulje juna.junalippupalkalla
No bussi tai autokyytiki käy, ei oo niin nökönuukaa. Mut ruuan pitää olla hyväänonnii, ei onnistu tuokaan kun ei tänne kulje juna.
Tuo on vielä helpompiharavointi.
tuo on helpompi.
no mun liharuokia ei ole paljoa haukuttu.No bussi tai autokyytiki käy, ei oo niin nökönuukaa. Mut ruuan pitää olla hyvää
no mun liharuokia ei ole paljoa haukuttu.
eikä kalaruokiakaan.
Se sushi näytti hyvältäeikä kalaruokiakaan.
mä heräsin ennen kuutta, iltapäivällä meinas väsyttää muttei enää yhtään.Möh. En ikinä enää nuku 12 saakka. Virtaa olis vaik muille jakaa..
tänään pääsee ajoissa nukkumaan.