olin aamulla jo 07 ulkona siihen asti kun jahtaus oli ohi tältä päivätä.Mä olin illalla vaan puolisen tuntia ulkona ja siinäkin ehti tuleen jo vilu.
vieläki kuuma ulkoilmassa liikkumisesta.
olin aamulla jo 07 ulkona siihen asti kun jahtaus oli ohi tältä päivätä.Mä olin illalla vaan puolisen tuntia ulkona ja siinäkin ehti tuleen jo vilu.
Joo ois varmaan pitäny laittaa toppatakki. Ku mulla kyl oli mun mielestä vaatetta iha tarpeeks päällä, mut ei sit ilmeisesti ollukaaMä olin illalla vaan puolisen tuntia ulkona ja siinäkin ehti tuleen jo vilu.
Ehkä käänsin kylkeä tuossa vaiheessaolin aamulla jo 07 ulkona siihen asti kun jahtaus oli ohi tältä päivätä.
vieläki kuuma ulkoilmassa liikkumisesta.
Olihan tuo nyt pitkä aikakin olla ulkonaJoo ois varmaan pitäny laittaa toppatakki. Ku mulla kyl oli mun mielestä vaatetta iha tarpeeks päällä, mut ei sit ilmeisesti ollukaa
Kipaset kaupasta maksalaatikkoaei jaksais laittaa yhtään mitään.
Hyviä päikkäreitäNyt menen ottaa päikkärit. Väsy iski.
nyt ei ole sopivaa alustaa maksalaatikolle ja just kävin tekemässä salaatin.Kipaset kaupasta maksalaatikkoa
Miulla on liedellä jo toinen hernekeitto porisemassa tälle viikolle .
No juu, sekin on kyllä totta Mut kivaa oli, se kai on pääasiaOlihan tuo nyt pitkä aikakin olla ulkona
Tuo mulleki ruokaa. Mä oon syöny aamupalaks jäätelöä ex-anopillanyt ei ole sopivaa alustaa maksalaatikolle ja just kävin tekemässä salaatin.
Oivoi,et sitten maistiaisia jakanuttein aamupalaks puolukkarahkaa, nyt muistin syödä sen
Sehän se pääasiaNo juu, sekin on kyllä totta Mut kivaa oli, se kai on pääasia
Äkkiä uutta kaatoa metsästämäännyt ei ole sopivaa alustaa maksalaatikolle ja just kävin tekemässä salaatin.
Oivoi,et sitten maistiaisia jakanut
No juu..Sehän se pääasia
Kuitenkin pääsi lämpöseen myöhemmin
saattais olla ettei tämä salatti olis sulle maistunu.Tuo mulleki ruokaa. Mä oon syöny aamupalaks jäätelöä ex-anopilla
Kummalliset treffit tuolla alastulolla???No juu, sekin on kyllä totta Mut kivaa oli, se kai on pääasia
Vanhoja on joskus kiva muistellaNo juu..
Oli muuten kivaa jutella kaikista vanhoista tutuista ja siitä mitä on joskus tullu toilailtua.
Ei olla varmaan 2 vuoteen nähty ku kerran pikasesti kuppilassa.
Aina asiat ei mene suunnitellustiKummalliset treffit tuolla alastulolla???
Piti päästä leffaan, mut pääseekin seisoksimaan kolmeks tunniks pihalle?
Ja se on kivaa???
Toisaalta kirahvi lemppaa miehen hiuskarvan vuoksi.
Mä en ikinä opi ymmärtämään naisia.