onkos elämä pysynyt hyvänä ja pylly saanut piiskaa?No voi hitto!!! Ei sen näin pitäny mennä.
Vierailija on semmoinen pirtee pinkee hassu hypähtelijäKertokaa mullekin kuka tuo vierailija on
Tai ei sitten tarvi jos en tiedä häntä
Onko joku ketjulainen?
Lihasmuisti on sellainen veemäinen, että mun ajetuilla kilsoilla ja ylämäillä ei oikein saa tarvittavaa tehoa irti. Olen jo välillä vedelly fixillä ja sinkulalla mut jospa tekis jotain sellaista että hyöty ei veis ihan koko päivää.Taitaa auttaa lähinnä jalkoihin ja peppuun.
Tietysti myös siihen kuntoon noin muuten.
Ei hyvä nainen valita koskaan.onkos elämä pysynyt hyvänä ja pylly saanut piiskaa?
Hyvä nainen tietää myös millon pitää miehelle muistuttaa tosiasioista On se hankalaa tuo elämäEi hyvä nainen valita koskaan.
Ei juma!Vierailija on semmoinen pirtee pinkee hassu hypähtelijä
Elämä ihan jees, en valita.Hyvä nainen tietää myös millon pitää miehelle muistuttaa tosiasioista On se hankalaa tuo elämä
Vai niinVierailija on semmoinen pirtee pinkee hassu hypähtelijä
kyl nainen valittaa aina, toiset onneaan toiset kurjuuttaan.Ei hyvä nainen valita koskaan.
tuolla aikasemmin nokiteltiin väreillä, nyt loppuu nokittelu. mätkäsen mustalla.
uuuuuuh... huohotan tekstarin kauttaElämä ihan jees, en valita.
Sulla ei oo mun uutta numeroo. Piekse viesti vanhaan ni laitan uuden.
Vanha on työluurina nykyään.
Nääh, valittaminen ei oo kivaa, senkin ajan voi käyttää paljon tehokkaammin.kyl nainen valittaa aina, toiset onneaan toiset kurjuuttaan.
Se huus ihan täysillä, enkä siltikää meinannu löytää luuria.uuuuuuh... huohotan tekstarin kautta
Ensteks paras ajomatkapiisi!!!!
*Repee totally*tuolla aikasemmin nokiteltiin väreillä, nyt loppuu nokittelu. mätkäsen mustalla.