vierailija
Äl se länkyttää lämpimikseen.Hui joku piilossa oleva
Äl se länkyttää lämpimikseen.Hui joku piilossa oleva
Ei saa puhua yhtään vaikeaselkoisesti tai tulkintaa vaativasti, on "muutama" lonkku allaÄl se länkyttää lämpimikseen.
Taitaa auttaa lähinnä jalkoihin ja peppuun.Hyviä neuvoja.
Sä oot nyt tosi hyvä.
Mun täytys varmaan alkaa juoksee duuniin kun ei pyöräily silleen mitään mulla kuluta.
Tuo on ihan totta. Silläpä sitä tuleekin lähinnä ketjussa oltua.Mjoo, tää palsta on menny vähän nihkeeksi
Ja varsinkin nykypäivänä ei jaksa kyllä yhtään ylimääräistä mamupölinää lueskella kun FB:ssä tulee varmasti se annos täyteen päivittäin
Mulla sama.Ei saa puhua yhtään vaikeaselkoisesti tai tulkintaa vaativasti, on "muutama" lonkku alla
kyl se oikeasti on alettava, tän ikäinen mies ei muutenkaan ole markkinoiden huipulla niin on edes kunnossa oltava toisaalta pärjään kyl näinkin vallan mainiosti.Noinhan tuo monesti menee
Hei, en mä vielkää tajua kuka kyseessä Ois pitänyt vissiin jättää viimeiset kolme juomatta, mutta kun maistuu hyvälleMulla sama.
Mun on pitäny viestaa ja kysellä kuulumisii, mut ollu niin kiire, että ihan vallan unohtunu koko wulffi.
Mites on menny?
Sä oot niin komee mies, että vika on kyllä naisen näössä jos sä et miellytä, ettäs tiiät. :kiss:kyl se oikeasti on alettava, tän ikäinen mies ei muutenkaan ole markkinoiden huipulla niin on edes kunnossa oltava toisaalta pärjään kyl näinkin vallan mainiosti.
Mites siellä puhisee? Miehiä ja rahaa, menestystä ja jännittävää elämää?Tuo on ihan totta. Silläpä sitä tuleekin lähinnä ketjussa oltua.
10000 sivua korkattiin tuossa pari päivää sitten
Ethän sä ole edes vanhakyl se oikeasti on alettava, tän ikäinen mies ei muutenkaan ole markkinoiden huipulla niin on edes kunnossa oltava toisaalta pärjään kyl näinkin vallan mainiosti.
Ai että sua on kiva kiusata.Hei, en mä vielkää tajua kuka kyseessä Ois pitänyt vissiin jättää viimeiset kolme juomatta, mutta kun maistuu hyvälle
Täällähän tää, päivä kerrallaan kuolemaa kohti. Vissiin työsoppari vihdoin häämöttää, lyhkäsellä pätkällä, mutta tänä päivänä pitää ottaa sen mitä irti saa :/
Siinähän se puhisee kun ei liikoja valitaMites siellä puhisee? Miehiä ja rahaa, menestystä ja jännittävää elämää?
ainaki 3 päätöntä jo.Voin muuten osallistua tohon päivän kokovartalokuvateemaan viimekesäsellä fistaavalla varjollani
tuota mieltä miekin olen jo vuosia ollut. sinkkunaisille tarkoitetussa optikkoliikkeessä vois siis olla ajatustaSä oot niin komee mies, että vika on kyllä naisen näössä jos sä et miellytä, ettäs tiiät. :kiss:
Hyvältä kuulostaa toi duunijuttu!Hei, en mä vielkää tajua kuka kyseessä Ois pitänyt vissiin jättää viimeiset kolme juomatta, mutta kun maistuu hyvälle
Täällähän tää, päivä kerrallaan kuolemaa kohti. Vissiin työsoppari vihdoin häämöttää, lyhkäsellä pätkällä, mutta tänä päivänä pitää ottaa sen mitä irti saa :/
Et ole enää ainoaainaki 3 päätöntä jo.
HEEIIII!!!! sä bustasit itses just ihan täysin HerkkubepantheniAi että sua on kiva kiusata.
t. punahilkka. *REPEE TOTALLY*
älä huoli, ei ketjussa muutkaan vierasta tunnista.Hei, en mä vielkää tajua kuka kyseessä Ois pitänyt vissiin jättää viimeiset kolme juomatta, mutta kun maistuu hyvälle
Mä oon nähny sun pääs, sillon kun se oli vielä paikallaanEt ole enää ainoa
*REPS*tuota mieltä miekin olen jo vuosia ollut. sinkkunaisille tarkoitetussa optikkoliikkeessä vois siis olla ajatusta
Mä oon nähny sun pääs, sillon kun se oli vielä paikallaan
No voi hitto!!! Ei sen näin pitäny mennä.HEEIIII!!!! sä bustasit itses just ihan täysin Herkkubepantheni
Khyyyl... kaikenlaista sitä on tullut nähtyä
Eipä siinä sitten mitäänKhyyyl... kaikenlaista sitä on tullut nähtyä